- Plný úvazek

Triangle Recruitment CZ s.r.o.
Analytik HR systémů
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Náplň práce:
- Konzultuje problematiku s HR odděleními
- Určuje technologické požadavky, které podporují obchodní cíle, a převádí tyto požadavky do realizovatelných projektových plánů a HR systémových řešení
- Spravuje interní databázové soubory a tabulky a vyvíjí vlastní řešení pro splnění požadavků interních a externích zákazníků
- Vyvíjí, generuje a zadává do výroby ad hoc a opakující se reporty a zajišťuje jejich distribuci zákazníkům
- Shromažďuje požadavky uživatelů a převádí je do dokumentace a projektových plánů, které jsou v souladu s dodacími podmínkami a termíny
- Rozumí podnikovým aplikacím a datům a provádí jejich audit s cílem zajistit přesnost, kvalitu a možnosti integrace.
- Vypracovává, dokumentuje a provádí plány testování systému ve fázích požadavků a implementace projektu
- Konfiguruje a udržuje systémy lidských zdrojů a rozhraní v souladu s dokumentací vyplývající ze shromažďování požadavků
- Zvládá základní řešení problémů, správu a údržbu, včetně importů
- Zajišťuje správu a zabezpečení systému a dodržování předpisů
- Spravuje požadavky na změny, vylepšení a upgrady stávajících systémů a/nebo funkcí
- Sleduje úroveň služeb dodavatele, zajištění kvality a zákaznický servi
Co od Vás očekáváme:
- SŠ nebo VŠ v oboru informatiky, lidských zdrojů nebo v příbuzném oboru
- Odborná znalost AJ slovem i písmem
- Více než 4 roky zkušeností s personálními informačními systémy nebo odpovídající kombinace vzdělání a zkušeností
- Může být vyžadováno příležitostné cestování na místní, národní a/nebo mezinárodní úrovni
- Vysoká úroveň znalostí MS Office Suite, Outlook a internetových aplikací
- Dobré analytické schopnosti, schopnost určovat priority, interpersonální dovednosti, schopnost řešit problémy prezentovat, sestavovat rozpočet, řídit projekty (od koncepce až po dokončení) a plánovat
- Dobré verbální a písemné komunikační dovednosti (včetně analýzy, interpretace a argumentace) i v AJ
- Pevné pochopení a aplikace matematických pojmů
- Schopnost rozvíjet a udržovat vztahy spolupráce s kolegy a spolupracovníky v rámci organizace, jakož i s interními a externími klienty
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu v rychlém tempu a s ohledem na termíny
- Sebemotivovanost s kritickým důrazem na detaily, termíny a reporty
Co Vám můžeme nabídnout:
- dlouhodobou pracovní perspektivu v prosperující nadnárodní korporace Matthews International
- nadprůměrné finanční ohodnocení odpovídající Vašim dovednostem
- bohatý sociální program
- možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Přátelské prostředí