- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Wealth Magazín je vydavatelství a populárně-naučná platforma o správě majetku a plánování bohatství. Mezi naše projekty patří online a tištěný časopis Wealth Magazín, mezinárodní eventy Wealth Forum - Konference, Workshop & Networking.
- Provádění průzkumu trhu s cílem identifikovat potenciální klienty a určit jejich potřeby
- Vytváření produktů a služeb splňující potřeby klientů a jejich cenotvorba
- Spolupráce s klienty na definování jejich potřeb a cílů pro vytvoření efektivního řešení splňujícího jejich požadavky
- Vytváření, naplňování a udržování prodejních cílů prostřednictvím komunikace s klienty za účelem vysvětlení výhod produktů nebo služeb
- Vedení zákaznického servisu
- Koordinace s ostatními odděleními v rámci vydavatelství, jako je marketing, redakce, finance nebo externí prodejci inzerce
- Podávání zpráv a reportů o naplňování prodejních cílů
Nástup možný ihned. V případě zájmu o pozici nám zašli své CV a motivační dopis.
Co požadujeme?
- Min. ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- Samostatnost, kreativitu, iniciativu
- Komunikační dovednosti
- Znalost angličtiny na úrovni B2
- Obchodního a týmového ducha
- Uživatelskou znalost Windows, MS Office, Canva výhodou
- Povědomí o tématech správy majetku výhodou
- Orientaci na mediálním trhu výhodou
- Práci v přátelském kolektivu, na kterou se budeš těšit
- Unikátní kanceláře v centru Prahy přímo na Václavském náměstí (a skvělý výhled k tomu)
- Příležitost k setkání s osobnostmi, které vidíš pouze na obálkách časopisů
- Po zaučení možnost práce na home office
- Pracovní telefon a notebook
- Výbornou kávu kdykoliv
- Firemní teambuilding a další výhody
Platové podmínky
- Fix 30.000 Kč měsíčně + provize 10 % z vydělaného obratu
- Při plnění minimálního obratu můžeš očekávat v průměru 75.000 Kč
- Práce na IČO výhodou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.