- 41 500 – 48 500 Kč
- Plný úvazek

Wealth Magazín je vydavatelství a populárně-naučná platforma o správě majetku a plánování bohatství. Mezi naše projekty patří online a tištěný časopis Wealth Magazín, mezinárodní eventy Wealth Forum - Konference, Workshop & Networking.
- Provádění průzkumu trhu s cílem identifikovat potenciální klienty a určit jejich potřeby
- Vytváření produktů a služeb splňující potřeby klientů a jejich cenotvorba
- Spolupráce s klienty na definování jejich potřeb a cílů pro vytvoření efektivního řešení splňujícího jejich požadavky
- Vytváření, naplňování a udržování prodejních cílů prostřednictvím komunikace s klienty za účelem vysvětlení výhod produktů nebo služeb
- Vedení zákaznického servisu
- Koordinace s ostatními odděleními v rámci vydavatelství, jako je marketing, redakce, finance nebo externí prodejci inzerce
- Podávání zpráv a reportů o naplňování prodejních cílů
Nástup možný ihned. V případě zájmu o pozici nám zašli své CV a motivační dopis.
Co požadujeme?
- Min. ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- Samostatnost, kreativitu, iniciativu
- Komunikační dovednosti
- Znalost angličtiny na úrovni B2
- Obchodního a týmového ducha
- Uživatelskou znalost Windows, MS Office, Canva výhodou
- Povědomí o tématech správy majetku výhodou
- Orientaci na mediálním trhu výhodou
- Práci v přátelském kolektivu, na kterou se budeš těšit
- Unikátní kanceláře v centru Prahy přímo na Václavském náměstí (a skvělý výhled k tomu)
- Příležitost k setkání s osobnostmi, které vidíš pouze na obálkách časopisů
- Po zaučení možnost práce na home office
- Pracovní telefon a notebook
- Výbornou kávu kdykoliv
- Firemní teambuilding a další výhody
Platové podmínky
- Fix 30.000 Kč měsíčně + provize 10 % z vydělaného obratu
- Při plnění minimálního obratu můžeš očekávat v průměru 75.000 Kč
- Práce na IČO výhodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?