- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
• Responsible for all activities in the Accounts Payable, expense reporting and cash disbursement functions
• Lead and develop AP staff/team members to enhance their performance and development
• Keep the team motivated
• Drive the process capture, documentation, evtl. knowledge transfer
• Close cooperation with the Head of SSC to achieve successful transition and stabilization of AP processes in the SSC
• Work actively on optimizing the efficiency and ensure quality of the AP team´s operational work
• Develop a set of KPI’s to manage AP service delivery (with the Head of SSC)
• Track team results
• Drive process control
• Arrange trainings for new comers/additional trainings for team members
• Ensure adherence to company policies and procedures
• Participate in SAP system implementations
• Make sure process documentation is documented and updated on regular basis
• Support OCR implementation
• Provide service to both internal customers (service recipients) and external vendors to resolve issues in a timely manner and maintain relationships
• Identify and suggest areas for improvement in AP process
• Work closely with the Head of SSC/Line Manager on the process improvement and global process standardization
• Proven experience in AP agenda
• Experience with leading a team
• Advanced knowledge of German and English language
• Familiar with SAP
• Career development
• Unlimited contract
• Cafeteria, company´s bonus system
• Home office, 5 weeks of holiday, sick days, notebook, mobile phone, meal vouchers etc.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.