- 30 000 – 60 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
• Responsible for all activities in the Accounts Payable, expense reporting and cash disbursement functions
• Lead and develop AP staff/team members to enhance their performance and development
• Keep the team motivated
• Drive the process capture, documentation, evtl. knowledge transfer
• Close cooperation with the Head of SSC to achieve successful transition and stabilization of AP processes in the SSC
• Work actively on optimizing the efficiency and ensure quality of the AP team´s operational work
• Develop a set of KPI’s to manage AP service delivery (with the Head of SSC)
• Track team results
• Drive process control
• Arrange trainings for new comers/additional trainings for team members
• Ensure adherence to company policies and procedures
• Participate in SAP system implementations
• Make sure process documentation is documented and updated on regular basis
• Support OCR implementation
• Provide service to both internal customers (service recipients) and external vendors to resolve issues in a timely manner and maintain relationships
• Identify and suggest areas for improvement in AP process
• Work closely with the Head of SSC/Line Manager on the process improvement and global process standardization
• Proven experience in AP agenda
• Experience with leading a team
• Advanced knowledge of German and English language
• Familiar with SAP
• Career development
• Unlimited contract
• Cafeteria, company´s bonus system
• Home office, 5 weeks of holiday, sick days, notebook, mobile phone, meal vouchers etc.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?