- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s technickou správou budovy? Umíte vést tým a řešit krizové situace? Máte anglický jazyk na komunikativní úrovni a chcete jej denně využívat?
Pak hledáme právě Vás!
Pro našeho významného klienta hledáme posilu na pozici:
FACILITY MANAGER (70.-75.000Kč)
* Řízení provozu správy portfolia budov v centru Brna
* Koordinace týmu správců, technických manažerů a obchodních manažerů
* Zajištění dodavatelů pro správu budovy (opravy, údržby, úklid aj.) či dílčí rekonstrukce
* Příprava a kontrola dodržování rámcových a servisních smluv dodavatelů
* Příprava podkladů pro účetní oddělení – vyúčtování služeb a energií, příprava výpočtových listů
* Řešení pojistných událostí včetně hlášení a komunikace s pojišťovnou
* Energetická optimalizace budov
* Min. SŠ vzdělání
* Praxi z oboru
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni - DENNÍ KOMUNIKACE S NÁJEMNÍKY
* Orientaci v problematice legislativních požadavků na technickou správu budovy
* ŘP. sk. B
* Ochotu držet pohotovost pro případ neočekávaných situací, a to i mimo pracovní dobu
* Práce v centru Brna v málem kolektivu rodinného typu
* Možnost parkování vlastního vozidla v sídle společnosti
* Odpovídající finanční ohodnocení plus odměny
* Mobilní telefon
* Stravenkový paušál
* Prostor pro vlastní iniciativu

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.