- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste zkušený administrátor systému SAP? Máte praxi s administrací systémů SAP FI, SD a MM? Domluvíte se anglicky? Pokud ano, jste náš člověk!
Významná mezinárodní společnost přivítá nového kolegu na pozici: SPECIALISTA NA SAP
* Zodpovědnost za nastavení modulů SAP
* Nastavování a testování programů
* Realizace IT procesů
* Evidence a analýza uživatelských programů a požadavků
* Poskytování technické podpory
* Reporting
* VŠ vzdělání
* Zkušenost s administrací systému SAP
* Zkušenost s S4 HANA nebo SAP R/3;
* Znalost FI, MM, SD
* Základní znalost programování v ABAB
* Znalost Office 365
* Analytické uvažování
* Znalost JavaScript nebo JAVA - výhodou
* Aktivní znalost AJ - výhodou
* Možnost profesního a kariérního růstu
* Týden dovolené navíc
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění, stravenky
* Home office
* Místo výkonu práce: Uherskohradišťsko

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.