- Plný úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Chceš práci ve stabilním finančním sektoru a ve společnosti, která roste v jakémkoliv období? Chceš být svým vlastním pánem a vydělávat opravdu zajímavé, a zasloužené peníze? Chceš si vybudovat pasivní příjem, který tě zajistí dlouhodobě? Vidíš smysl v tom, že budeš pomáhat lidem ve svém okolí? Chceš nám pomoci změnit finanční služby?
Potom na pozici FINANČNÍ KONZULTANT / Asistent back office hledáme právě tebe.
Vhodná administrativní praxe pro studenty ekonomických studií, kteří se chtějí stát nezávislí.
Stejně tak máme pracovní pozici pro člověka se zkušenostmi z oboru financí
Největší finančně poradenská společnost Partners Financial Services,a.s. získala bankovní licenci a bude v UHERSKÉM BRODĚ a blízkém okolí otevírat síť vlastních bankovních poboček. Hledáme kompletní obsazení těchto obchodních míst. Zkušenosti s oborem výhodou, nikoliv podmínkou.
Proč právě teď, proč právě my
Co tě v práci čeká:
Co očekáváme na oplátku
Zaujali jsme tě? Ozvi se nám, rádi si přečteme tvůj životopis. Těšíme se na setkání!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?