- Přerov
- Grafton Recruitment s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Přerov
Přerov
Přerov
Přerov
Přerov
Přerov
Přerov
O nás
Společnost Hemmersbach je jednou z rychle rostoucích IT společností, celosvětově má již přes 4 500 kmennových zaměstnanců. Hemmersbach poskytuje IT servisní služby na těch nejvíce výjimečných místech - ať už na ropné plošině, v poušti nebo v Antarktidě.
Jako Hemmersbach Technical Engineer Onsite/ IT support L2 pro našeho významného zákazníka v regionu se naučíte vytvořit tzv. "wow" efekt, protože pozitivní reference na Vaši dobře odvedenou práci Vás budou motivovat k dalším skvělým výkonům. V rámci podpory budete pracovat na přidělených IT ticketech a rozhodně se Vám hodí přístup “service oriented“ a “customer centric”.
Co budeš dělat? 🤔
- Správa a podpora uživatelů PC stanic s OS Microsoft a Mac.
- Instalace, upgrade, podpora a odstraňování problémů s hardwarem pro koncové uživatele, jako jsou: stolní počítače, notebooky, tiskárny, mobilní zařízení, video a konferenční zařízení a jakákoli další autorizovaná periferní zařízení.
- Odpovědnost za incidenty prováděním analýzy problémů a implementace řešení; eskalace incidentů na další podpůrné týmy v případě potřeby.
- Používání softwarových balíčků, jako je MS Office, Lotus Notes a MS Outlook atd.
- Práce v MDM a VPN prostředí.
- Práce v progamech jako je Intune, SCCM.
- Správa účtů v Active Directory, práce s GPO (group politics).
- HW i SW podpora zákazníků (převážně L2).
- Kontrola a zpracování požadavků uživatelů.
- Denní komunikace s uživateli.
Jaké je naše očekávání? 😏
- Minimálně 2 roky zkušeností jako Onsite podpora koncových uživatelů (nejlépe z korporátního prostředí).
- Zkušenosti s tiketovacím systémem (Service Now nebo jiný).
- Dobrou obecnou znalost principů IT, jako jsou sítě, hardware a domény.
- Schopnost komunikovat s uživateli a řešit stresové situace, prozákaznický přístup.
- Plynulou češtinu či slovenštinu.
- Schopnost zvládnout pohovor v angličtině.
Co ti naopak nabídneme? 😎
- Zázemí silné a prosperující společnosti s přátelským kolektive v lokální kanceláři.
- Zajímavou práci v rychle rostoucí mezinárodní IT společnosti (celosvětově 5000 zaměstnanců, v ČR teprve rosteme).
- Otevřenou komunikaci napříč celou strukturou (všichni si tykáme, oslovujeme se jménem, máme za sebou první společné teambuildingy …’nikdo si u nás na nic nehraje’).
- Pracovní výzvy se zapojením do různých projektů.
- 'buddy' program.
- Prostor pro realizaci nových nápadů a návrhů na zlepšení procesů (jen se nebát).
- Příspěvek na dopravu (MHD), 80 Kč/den příspěvek na stravenkový paušál přímo do mzdy, Multisport, penzijní připojištění.
- 25 dní dovolené, 2 sick days, 1 narozeninový den.
- Dodatková SIM karta pro rodinné příslušníky.
Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám své CV. První kontakt bude s naším HR Manažerkou Ivetou :-)
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti