Účetní
- Zlín
- Alfa Container s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě Partners Financial Services, a.s.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp), práce na živnostenský list (osvč), jiný |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Uherský Brod |
Firma | Partners Financial Services, a.s. |
Kategorie | Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží, Bankovní specialista / specialistka, Odborný asistent / asistentka, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Prodavač / Prodavačka, Obchodní zástupce / zástupkyně |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Velmi pokročilý C1) |
Hrubá mzda | 25.000 – 50.000 Kč |
MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 150 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
Intenzivně pracujeme na závěrečných přípravách vlastní Partners Banky.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Chceš práci ve stabilním finančním sektoru a ve společnosti, která roste v jakémkoliv období? Chceš být svým vlastním pánem a vydělávat opravdu zajímavé, a zasloužené peníze? Chceš si vybudovat pasivní příjem, který tě zajistí dlouhodobě? Vidíš smysl v tom, že budeš pomáhat lidem ve svém okolí? Chceš nám pomoci změnit finanční služby?
Potom na pozici FINANČNÍ KONZULTANT / Asistent back office hledáme právě tebe.
Vhodná administrativní praxe pro studenty ekonomických studií, kteří se chtějí stát nezávislí.
Stejně tak máme pracovní pozici pro člověka se zkušenostmi z oboru financí
Největší finančně poradenská společnost Partners Financial Services,a.s. hledá do nově vznikající pobočky v UHERSKÉM BRODĚ posilu do svého týmu. Jedná se o péči pro stávající zákazníky a jako servisní pobočku pro síť poradců v regionu.
Proč právě teď, proč právě my
Co tě v práci čeká:
Co očekáváme na oplátku
Zaujali jsme tě? Ozvi se nám, rádi si přečteme tvůj životopis. Těšíme se na setkání!
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.
V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.
V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje