- 42 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti z vedoucích pozic a máte velmi dobré povědomí o fungování skladů ve výrobní společnosti? Dokážete efektivně vést a motivovat podřízené zaměstnance? Komunikace v anglickém jazyce Vám nedělá problém a chcete pracovat pro mezinárodní významnou společnost?
Pošlete mi Váš životopis!
WAREHOUSE MANAGER WITH ENG (60 - 70.000 Kč)
* Zodpovědnost za fungování bezproblémového chodu skladu
* Vedení okolo 50ti podřízených
* Zodpovědnost za příjem a výdej zboží
* Kontrola správnosti dokumentace
* Zodpovědnost za efektivní využití skladové techniky
* Spolupráce na plánování dopravy
* Zodpovědnost za dodržování BOZP a ostatních předpisů
* Reporting
* Nutná znalost skladových procesů
* Prokazatelné zkušenosti ve vedení většího počtu podřízených
* Středně pokročilá znalost angličtiny
* ŘP sk.B
* Odolnost vůči stresu, komunikativní vystupování a vůdčí schopnosti
* Velmi zajímavé mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem
* Dovolenou 25 dnů
* 13.plat
* Vzdělávací kurzy
* Příspěvek na dovolenou
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
* Místo výkonu práce: Brno - venkov (možnost parkování a dobré dostupnosti)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.