- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti z vedoucích pozic a máte velmi dobré povědomí o fungování skladů ve výrobní společnosti? Dokážete efektivně vést a motivovat podřízené zaměstnance, ale jste zároveň týmový hráč? Komunikace v anglickém jazyce Vám nedělá problém a chcete pracovat pro mezinárodní významnou společnost? Pak jste přesně ten, kterého hledáme!
WAREHOUSE MANAGER WITH ENG (60 - 70.000 Kč)
* Zodpovědnost za fungování bezproblémového chodu skladu
* Vedení okolo 50ti podřízených
* Zodpovědnost za příjem a výdej zboží
* Kontrola správnosti dokumentace
* Zodpovědnost za efektivní využití skladové techniky
* Spolupráce na plánování dopravy
* Zodpovědnost za dodržování BOZP a ostatních předpisů
* Reporting
* Nutná znalost skladových procesů
* Prokazatelné zkušenosti ve vedení většího počtu podřízených
* Středně pokročilá znalost angličtiny
* ŘP sk.B
* Odolnost vůči stresu, komunikativní vystupování a vůdčí schopnosti
* Velmi zajímavé mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem
* Dovolenou 25 dnů
* 13.plat
* Vzdělávací kurzy
* Příspěvek na dovolenou
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
* Místo výkonu práce: Brno - venkov (možnost parkování a dobré dostupnosti)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?