- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost MP LIFTS s.r.o., která instaluje, modernizuje a servisuje výtahy, hledá nového kolegu na pozici Vedoucí zakázek.
Baví tě kontakt se zákazníkem? Chceš řídit projekty od A do Z? Chceš mít flexibilní pracovní dobu? Pokud jsi odpověděl ano, tak nám zašli svůj životopis, hledáme právě TEBE!
* Organizace montáží nových instalací a modernizací
* Účast na kontrolních dnech na stavbě
* Komunikace se stavbyvedoucími, projektanty a subdodavateli
* Zajištění chybějícího materiálu na stavbách
* Administrativní a technická podpora pro montážní pracovníky
* Kompletace dokumentace a předání díla objednateli
* Agenda reklamací souvisejících s projekty
* Komunikace s výrobními závody MP v zahraničí
* Vzdělání SŠ – technického směru
* Praxe v oboru výtahů nebo na podobné pozici vítána
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni vítán
* Řidičské opravnění B
* Ochota cestovat v rámci ČR
* Komunikativní, týmový hráč s organizační schopností
* Práce v silné mezinárodní společnosti
* Flexibilní pracovní doba
* Služební automobil i pro soukromé účely, notebook, mobil
* Home office
* 5 týdnů dovolené
* Stravenkový paušál
* Firemní benefity (Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění a další)
* Systém zaškolení i v zahraničí, profesní růst
* Ochranné pomůcky dle firemních standardů
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Praha
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.