- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme motivovaného a zkušeného jedince na pozici VEDOUCÍHO NÁKUPU, který se připojí k našemu dynamickému týmu. Pokud máte zkušenosti v oblasti nákupu, vedení týmu a silné organizační a komunikační schopnosti, toto je skvělá příležitost pro vás!
Pokud jste výkonný lídr s vášní pro nákup a máte schopnost vést tým k dosahování vynikajících výsledků, neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Dynamická společnost hledá kolegu na pozici:
VEDOUCÍ NÁKUPU (OD 50.000 Kč)
* Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti nákupu, ideálně ve vedoucí pozici
* Silné vůdčí a organizační schopnosti
* Schopnost motivovat a vést tým k dosahování cílů
* Vynikající komunikační dovednosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy se strategickými partnery
* Analytické a strategické myšlení s důrazem na detail
* Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka
* Vedení a motivace týmu nákupních specialistů
* Koordinace a monitorování nákupních aktivit a procesů
* Zodpovědnost za plánování a sledování nákupních cílů a ukazatelů
* Spolupráce s interními odděleními a externími dodavateli
* Zajištění souladu s interními nákupními postupy a předpisy
* Identifikace a implementace zlepšení procesů
* Možnost aktivně přispívat k rozvoji oddělení a procesů
* Příjemné pracovní prostředí a moderní vybavení
* Možnost profesního růstu
* Týden dovolené navíc
* Příspěvek na penzijní pojištění
* Příspěvek na sport
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na stravování
* Firemní akce
* Lokalitu: Okres Semily

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.