- Plný úvazek

INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Specialista finanční kontroly a podnikových procesů
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost INDEX NOSLUŠ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
Náplň práce:
Je pro Vás výzvou pracovat pro dynamicky rostoucí společnost, která si zakládá na dlouhodobé historii a chce se neustále zlepšovat, zefektivňovat? Hledáte příležitost převzít odpovědnost, podílet se na změnách a přispět ke společnému úspěchu? Pak jste na správném místě, do fajn týmu hledáme Finančního kontrolora a specialistu pro zlepšování podnikových procesů.
Co Vás čeká:
- Vedete a účastníte se vybraných projektů ve finančním oddělení a společnosti jako celku
- Jste finančním korespondentem pro projekty
- Hledáte neustálé zlepšování procesů
- Implementujete změny ve finančních procesech v souladu s potřebami
- Analýza dat, reporting a tvorba finančních modelů
Lokalita:
- snadná dostupnost také z Prahy, 20 min MHD ze zastávky metra Kobylisy.
Nabízíme:
- významnou roli ve společnosti, která se neustále rozvíjí
- platové ohodnocení ve výši 75 000 až 110 000 Kč
- zkrácený pracovní týden na 37,5 hodin
- možnost home office
- čtvrtletní bonusy
- příspěvek na kafeterii 4 %
- příspěvek na penzijní připojištění
- možnost prosazovat změny
- profesní rozvoj a příjemné pracovní prostředí
- časté celofiremní akce pro zaměstnance a rodiny – mikulášská, vánoční aj.
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování v areálu společnosti (jídelna)
- speciální nabídka tarifu Vodafone
- velmi dobrý a přátelský pracovní kolektiv
- nástup přímo do kmenového stavu společnosti
Požadujeme:
- flexibilita a organizační schopnosti, znalost MS Office
- angličtina na úrovni minimálně B2, denní komunikace v angličtině
- předchozí praxe na obdobné pozici, ideálně z oblasti výroby