- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Samostatný asistent osobního bankéře
Pobočka Partners market / UniCredit Bank
Chcete být součástí něčeho velkého? Naše poradenská a bankovní pobočka Partners market / UniCredit Bank Expres v Bystřici nad Pernštejnem nabízí šanci připojit se k dynamickému týmu, který pomáhá zvládat finanční výzvy našich klientů! Jsme hrdí členové nejznámější finančně-poradenské skupiny v České republice a máme plán stát se pobočkou nové ambiciózní Partners banky.
Hledáme kolegu, který je připravený s námi sdílet tento příběh. Vyžadujeme pozitivní myšlení, chuť se rozvíjet a odvahu čelit novým výzvám. Zkušenosti nejsou nutné – jsme připraveni sdílet naše znalosti a dovednosti prostřednictvím našeho vzdělávacího programu. Pokud jste odhodlaný, rádi Vám pomůžeme dosáhnout vašich kariérních cílů!
Práce u nás je:
Vaše role zahrnuje:
Co od Vás očekáváme:
Co Vám nabízíme:
Připojte se k nám a zažijte, jak inspirující může být kariéra v bankovnictví! Váš osobní a kariérní růst je pro nás důležitý - po zapracování a prokázání svých dovedností máte možnost povýšit na pozici Osobního bankéře, a případně školit a vést nové zaměstnance.
Těšíme se na setkání s Vámi a na to, jak společně budeme růst!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.