- 33 500 Kč
- Plný úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Samostatný asistent osobního bankéře
Pobočka Partners market / UniCredit Bank
Chcete být součástí něčeho velkého? Naše poradenská a bankovní pobočka Partners market / UniCredit Bank Expres v Bystřici nad Pernštejnem nabízí šanci připojit se k dynamickému týmu, který pomáhá zvládat finanční výzvy našich klientů! Jsme hrdí členové nejznámější finančně-poradenské skupiny v České republice a máme plán stát se pobočkou nové ambiciózní Partners banky.
Hledáme kolegu, který je připravený s námi sdílet tento příběh. Vyžadujeme pozitivní myšlení, chuť se rozvíjet a odvahu čelit novým výzvám. Zkušenosti nejsou nutné – jsme připraveni sdílet naše znalosti a dovednosti prostřednictvím našeho vzdělávacího programu. Pokud jste odhodlaný, rádi Vám pomůžeme dosáhnout vašich kariérních cílů!
Práce u nás je:
Vaše role zahrnuje:
Co od Vás očekáváme:
Co Vám nabízíme:
Připojte se k nám a zažijte, jak inspirující může být kariéra v bankovnictví! Váš osobní a kariérní růst je pro nás důležitý - po zapracování a prokázání svých dovedností máte možnost povýšit na pozici Osobního bankéře, a případně školit a vést nové zaměstnance.
Těšíme se na setkání s Vámi a na to, jak společně budeme růst!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?