- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Jste energický člověk, kterého zajímá HR? Rád/a komunikujete s lidmi? Chcete získat zkušenosti v oblasti HR a náboru nových zaměstnanců?
Přidejte se do našeho týmu. Jsme stabilní společnost, ale určitě ne nudná. Jedeme naplno, ale i přesto u nás vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Nabízíme spoustu možností školení a dalšího růstu, zajímavé finanční ohodnocení, velké množství benefitů!
Co Vás u nás čeká?
✾ Komunikace s klienty, personálními odděleními, mistry a agenturními zaměstnanci v oblasti výběru a náboru
✾ Zodpovědnost za nábor pracovních pozic ve výrobě, průmyslu a logistice
✾ Každodenní komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, registrace uchazečů, prezentace nabízených pozic
✾ Aktivní vyhledávání uchazečů prostřednictvím inzerce, doporučení a vyhledávání na sociálních sítích
✾ Zadávaní a tvorba inzerce na pracovních portálech, spolupráce s úřady práce
✾ Pravidelný reporting
Jaké máme požadavky?
✾ Ukončené SŠ vzdělání
✾ Zkušenosti s náborem
✾ Výborné organizační a komunikační dovednosti
✾ Znalost práce s MS Office (Excel, Outlook, Word)
✾ Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
✾ Samostatnost, důslednost, odolnost vůči stresu
✾ Ochotu učit se nové věci a přicházet s novými nápady a řešeními
Co Vám můžeme nabídnout?
✾ Mzda až 30.000 Kč dle praxe a zkušeností
✾ 5 týdnů dovolené, sick days, multisport karta, masáže teambuildingy a další společné akce v rámci společnosti
✾ Možnost osobního i profesního růstu!
✾ Zázemí silné a stabilní společnosti – jsme na trhu již 12 let..
✾ A to nejdůležitější – příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv!
V případě zájmu neváhejte kontaktovat Dominiku Kluzovou na ☎ zobrazit tel. číslo , případně zasílejte svá CV odpovědním formulářem níže, budu se těšit na Vaše reakce, Dominika :-)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?