- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme energickou duši pro náš tým personalistů!
Jsme tvůrčí a spolehlivá personální agentura,jsme Lidé a Příležitosti s.r.o., která se pohybuje napříč rozmanitými světy – od průmyslových podniků po kulturní projekty. Věříme, že práce personalisty je mnohem víc než jen nábor – je to kreativní cesta k formování pracovního trhu budoucnosti. Hledáme osobnost plnou nadšení, energie a tvůrčího přístupu, která se s námi pustí do objevování nových příležitostí a budování hodnotných vztahů.
Budete dva dny v týdnu působit na naší pobočce v Chomutově, která agenturně zaměstnává pracovníky ve výrobní společnosti Puls Power. Budete k dispozici klientovi i našim zaměstnancům (např. vystavování potvrzení apod.).
Budete v Praze pravou rukou provozu v oblasti náboru na svěřené pozice. Podstatou práce na této pozici je komunikace s klientem a následné zadávání inzerce, reagování na ni, pohovory s uchazeči a jejich hodnocení pro postoupení do užšího kola, oslovování potenciálních kandidátů napřímo, práce s databázemi.
Budete mít na starosti část administrativních činností v rámci fungování personální agentury – např. potvrzování příjmů zaměstnancům nebo nahlašování cizinců na Úřad práce.
Máte praxi v HR, ideálně v personální agentuře nebo odpovídající vzdělání v oboru vzdělávání dospělých, personálního řízení nebo psychologie. Máte povědomí o pracovně-právní legislativě. Jste proaktivní, samostatní, nečekáte jen na zadání, umíte si zorganizovat práci, komunikovat s různými typy lidí. ŘP B a řidičské zkušenosti.
Pošlete svůj životopis a hlavně osobitý motivační dopis. Výběr nového kolegy nebo kolegyně bude probíhat v kanceláři Skupiny Příležitosti na Floře v průběhu prosince a ledna. Pojďte s námi tvořit budoucnost, pokud vás naše hodnoty oslovují!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?