Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Short-term part-time job: inventory of office equipment

Pracovní poměr práce na zkrácený úvazek
Lokalita Praha   Zobrazit na mapě
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice
Min. vzdělání Základní
Jazyk. znalosti Český jazyk (Pokročilý B2)
Hrubá mzda 160 Kč / hod

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Are you looking for a short-term part-time job? Are you available for the first two weeks in October for 8 hours a day? Are you reliable, detail oriented and can you speak English? Then send us your resume!

We are looking for a temporary support who would help with the inventory of office equipment: identify asset (desk, chairs, IT equipment etc.) item numbers, their locations/employee assignment, and upload the details to a database.

The main duties will be:

  • Acquaintance with the floor plan of the office
  • Getting to know the individual property units (property groups)
  • Getting to know the naming standard (convention)
  • Getting to know the scanning device and software solution
  • Labeling of all property items according to individual groups with a self-adhesive label (QR/BAR code)
  • Daily reporting, presentation and control of registered property items
  • Correction of the errors
  • Consolidation of all collected items into the final report
  • Everyday communication with and reporting to Office Manager and Real Estate Manager

Location: Praha 8
Salary: CZK 150 – 160
Period: fist 2 weeks in October

REQUIREMENTS:

  • good PC skills
  • flexibility
  • fluency in English
  • detail oriented

BENEFITS:

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Remote Operations Manager

Nutně vás hledají
  • Praha
  • PLAN A Collective s.r.o.
  • 50 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
včerejší
Nutně vás hledají

Credit & Risk Specialist

Nutně vás hledají
  • Michle, Praha
  • DKV EURO SERVICE s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • ...
včerejší
Nutně vás hledají

Asistentka místostarosty

Nutně vás hledají
  • Stodůlky, Praha
  • Městská část Praha 13
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 6. května
Nutně vás hledají

Správce památkového objektu

Nutně vás hledají
  • Praha
  • Galerie hlavního města Prahy
  • 28 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají

Administrativní pracovnice

Nutně vás hledají
  • Nusle, Praha
  • SUPER SPORT spol. s r.o.
  • 32 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají
  • Kbely, Praha
  • KB - BLOK systém, s.r.o.
  • 27 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
včerejší
  • Nové Město, Praha
  • Úřad pro technickou normalizaci,…
  • 30 780 – 45 420 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
včerejší
  • Strašnice, Praha
  • PORR a.s.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro rodiče
  • Vhodné pro zdravotně postižené
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zálohy ze mzdy
  • ...
Zveřejněno: 6. května
  • Černý Most, Praha
  • Městská část Praha 14
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
Zveřejněno: 6. května
  • Ostrava
  • SEDUKON, o.p.s.
  • od 150 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. května
  • Karlín, Praha
  • 4Life Direct Insurance Services s.r.o.,…
  • 22 000 – 44 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Truck Centre Praha s.r.o., PLAN A Collective s.r.o., DKV EURO SERVICE s.r.o., EFIN spol. s r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Městská část Praha 13, Evolution CZ s.r.o., MESSENGER a.s., Petra Janalíková, Galerie hlavního města Prahy, SUPER SPORT spol. s r.o., Barrandov Studio a.s., Marks and Spencer Czech Republic, a.s., OBI Česká republika s.r.o., Generální finanční ředitelství, Neztrácej čas s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., XXXLutz, Česká spořitelna, a.s., Probační a mediační služba, ManpowerGroup s.r.o., Věra Pietrasová, Rex Concepts BK Czech s.r.o., Partners Financial Services, a.s., KLENOTA s.r.o., Schlieger, s. r. o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Mark2 Corporation Czech a.s., MOJA servis s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Etimos Human s.r.o., VALHAM - maloobchod s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., MSC Czech Republic organizační složka, Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., 4 P & P, spol. s r.o., Engel & Völkers, Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, CCS Audit, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., TESCOMA s.r.o., Česká pošta, s.p., PetCenter CZ s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., DODO for life s.r.o., KB - BLOK systém, s.r.o., EKOSPOL a.s., SPGroup a.s., LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o., Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, Personální institut, s.r.o., TECHNOENERGY s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., PRO SECURITY SE, Grafton Recruitment s.r.o., PORR a.s., Advantage Consulting, s.r.o., PROROZVOZ s.r.o., PPL CZ s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Městská část Praha 14, SmartResearch s.r.o., Porto MMXVII s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Krajské ředitelství policie Středočeského kraje

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Finanční analytik / analytička, Osobní bankéř / bankéřka, Insolvenční specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obchodní asistent / asistentka, Obsluha lidí, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Herec / Herečka, Hospodář / Hospodářka, Krupiér / Krupiérka, Moderátor / Moderátorka, Obsluha zařízení, Opravář / Opravářka, Správce / správkyně objektu, Záchranář / Záchranářka, Zdravotní bratr / sestra, Zdravotní asistent / asistentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Praktická sestra, Všeobecná sestra

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 9 - Černý Most, Praha 4 - Michle, Praha 4 - Libuš, Praha 6 - Vokovice, Praha 5 - Stodůlky, Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Hlubočepy, Praha 1 - Nové Město, Praha 7 - Holešovice, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Strašnice, Praha 2 - Vinohrady, Praha 5 - Zbraslav, Praha 5 - Smíchov, Praha 9 - Kbely, Praha 4 - Krč, Praha 2 - Vyšehrad, Praha 10 - Malešice, Praha 4 - Chodov, Praha 4 - Šeberov, Praha 4 - Kamýk

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Poradíme vám, jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele, který vám například nevyplácí vaši mzdu nebo odstupné. Máte dvě možnosti, jak své peníze získat zpět. V článku najdete i vzor insolvenčního návrhu.

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

benefit CZK data den IT job manager NDA Office Praha reporting software bar dar employee office manager PC PR report standard

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena