- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí
Náplň práce: – zajišťování sociálně právní ochrany dětí
Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností
Doba výkonu práce: doba neurčitá
Předpokládaný nástup: 01.05.2025 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: pružná pracovní doba, příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka je vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, a nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu.
Přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek, případně zašlete na e-mail nebo do datové schránky ID p5ibfya nejpozději do 20.03.2025.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Na obálku s přihláškou / jako předmět e-mailu / jako věc uveďte „Výběrové řízení – OSPOD“.
Přihláška musí obsahovat následující údaje uchazeče/uchazečky (lze použít přiložený formulář):
a)jméno, příjmení a titul zájemce,
b)datum a místo narození zájemce,
c)státní příslušnost zájemce,
d)místo trvalého pobytu zájemce,
e)druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
f)datum a podpis zájemce.
V přihlášce uveďte své kontaktní údaje – telefon, mobilní telefon, e-mail.
Výběrové řízení – písemný test a pohovor s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne dne 28.03.2025.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?