- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Nový Bor
Charakteristika pracovní pozice:
získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním
programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku,
sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném
podle zvláštního právního předpisu
nebo
vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu
akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání
zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální
a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální
činnost
dle zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, zákon č. 500/2004 Sb. správní řád,
vše v platném znění – výhodou
Další předpoklady:
zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkající se požadovaných
činností
Platové zařazení: 10. –11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízení
vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
(platové rozpětí od 22.260,– až 32.240,– nebo od 23.980,– až 34.790,– Kč podle zápočtu let
odborné praxe, osobní příplatek po zapracování).
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 10.00 hod. dne 17.01.2022
Způsob podání přihlášky: písemně nebo osobně na podatelnu MěÚ na adresu:
Město Nový Bor, nám. Míru 1, 473 01 Nový Bor.
Obálku označte textem: Výběrové řízení – úředník SPOD
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?