- 32 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
rozjezdy nových úklidových zakázek a průběžná kontrola jejich provádění
aplikace robotizace do úklidových činností
zpracovávání rajonizací, objednávek a ostatních náležitostí pro přípravu nových zakázek
provádění kontroly úklidů, jejich plánování a vyhodnocování
aktivní účast na pravidelných i nepravidelných inventurách
služební cesty (v regionu Čechy)
zajištění odzkoušení nových technologií a chemií a podávání návrhů na jejich změnu
komunikace se zákazníky a dodavateli
min. SŠ s maturitou (ideálně technického směru)
výborná práce na PC (převážně Excel, Word a internet)
základní znalost Zákoníku práce a ekonomických vztahů
ŘP sk. B – aktivní řidič/ka
schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu
vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita
schopnost vhodně volit priority
možnost pracovat pro ryze českou společnost s 28letou historií a cca 1 800 zaměstnanci
pružnou pracovní dobu
k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil (ke služebním účelům)
zaučení na pozici – uvedení do problematiky úklidových a speciálních služeb
měsíční, roční a jiné odměny
stravenky (stravenkovou kartu)
každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days
nenecháme Vás v tom plavat – očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí
předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou
Místo výkonu práce: region Čechy (je možné využít kancelář v Praze - Kunraticích)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?