- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Pomozte nám růst a oslovit nové zákazníky!
Do našeho týmu hledáme šikovného a kreativního kolegu/kolegyni na pozici marketingového specialisty. Vaším cílem bude zvyšovat povědomí o našich produktech a službách, podporovat prodej a budovat důvěru u našich zákazníků. Hledáme někoho, kdo rád přichází s novými nápady, má cit pro komunikaci a chce se dále rozvíjet.
• Tvorba marketingových materiálů, které budují důvěru a podporují zájem zákazníků
• Příprava a publikace článků pro newslettery, inzerci, sociální sítě a web
• Aktivní podpora prodeje – organizace akcí, výstav a příprava prezentací, získávání referencí
• Spolupráce na nastavení a realizaci kreativních marketingových kampaní
• Měření a vyhodnocování výsledků marketingových aktivit (kampaně, reporty, leady)
• Tvorba a správa e-mailingů pro naše zákazníky
• Správa obsahu webových stránek – aktualizace produktů, optimalizace obsahu, nahrávání ceníků
• Komunikace s tuzemskými i zahraničními partnery a dodavateli
• Analýzy a průzkumy trhu, veřejných zakázek, dotačních příležitostí a konkurence
• SŠ nebo VŠ vzdělání (ideálně marketingového směru) + minimálně 2 roky praxe v oboru
• Profesionální vystupování, chuť se učit nové věci
• Dobré organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost
• Schopnost práce s daty a jejich vyhodnocení
• Kreativní myšlení a marketingový cit
• Dobrá znalost práce na PC (MS Office, hlavně Word a Excel)
• Orientace v moderních marketingových nástrojích a metodách (digitální marketing, SEO, PPC)
• Zkušenosti s využíváním analytických nástrojů (např. Google Analytics)
• Znalost ECOMAIL a WordPress výhodou
• Angličtina na úrovni min. B2 (mluvený i písemný projev)
• Příjemné pracovní prostředí a tým, kde si vzájemně pomáháme a práce nás baví
• Důkladné zaškolení a podporu v začátcích
• 5 týdnů dovolené + příspěvky na sport, masáže, dovolenou i vzdělávací kurzy – abyste měl/a energii nejen v práci
• Příspěvek na penzijní / životní pojištění
• Občerstvení na pracovišti
• Zdravotní volno / sick days
• Podporu profesního růstu a možnost rozšiřovat si kvalifikaci
• Stabilní a dlouhodobé uplatnění v zavedené české společnosti
• Různorodou a zajímavou práci – stereotyp u nás rozhodně nehrozí

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.