- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu stabilního zaměstnání.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Asistent/ka marketingu s němčinou, která nebo který se nebojí nových výzev a rád by se stal pravou rukou našeho vedoucího marketingu. Připojte se k nám a využijte svou němčinu naplno!
Co Vás čeká?
Ve své roli budete plánovat kalendář svého šéfa a organizovat klíčové meetingy nejen pro něj, ale i pro celé marketingové oddělení. Vaší doménou bude také příprava všech potřebných podkladů a správa intranetových stránek týmu. Budete dohlížet na docházku a dovolenou zaměstnanců v marketingu a postaráte se o to, aby kancelářské prostředí bylo nejen funkční, ale i příjemné. Korektury katalogů, fakturace, překlady, tlumočení meetingů? Nic nezůstane nezvládnuto!
Proč je tato pozice pro Vás ideální?
Kromě němčiny, kterou budete denně využívat, zde oceníme Vaši preciznost a organizační dovednosti. Chcete vidět výsledky své práce každý den? Tato pozice Vám to umožní! Navíc budete mít příležitost podílet se na vytváření a koordinaci marketingových aktivit.
Kdo je náš ideální kandidát?
Pokud máte zkušenosti z asistentské pozice a chuť stát se klíčovým členem marketingového týmu, hledáme právě Vás! Flexibilita, pečlivost a nadšení pro práci jsou pro nás důležité - a pokud k tomu přidáte veselou povahu a chuť se dál rozvíjet, nechte se u nás vtáhnout do víru marketingu :). Pozici je možné vykonávat i na zkrácený úvazek.
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- možnost občasného Home Office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?