- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Poohlížíte se po nové manažerské pozici, kde byste rád/a uplatnil/a své znalosti v oblasti logistiky? Máte zkušenost s vedením většího počtu lidí a chcete řídit útvar logistiky v mezinárodně uznávané a stabilní společnosti?
Pošlete mi Váš životopis k posouzení!
Pro významného klienta hledáme vhodné kandidáty na pozici:
ZKUŠENÝ MANAŽER LOGISTIKY S AJ/NJ (100-120.000 Kč)
* Zodpovědnost za útvar logistiky
* Komunikace s dodavateli, zákazníky
* Zodpovědnost za zpracování a přenos dat do ERP systému
* Zodpovědnost za projekty v rámci logistiky
* Koordinace nákupu, expedice, odbytu, skladování
* Prokazatelné zkušenosti v logistice
* Zkušenost s vedením většího počtu lidí
* Komunikativní angličtinu nebo němčinu
* ŘP sk B - ochotu cestovat (dle projektu)
* Znalost MS OFFICE, ERP systém (SAP velkou výhodou)
* Možnost kariérního a osobního rozvoje
* 13. plat
* Týden dovolené nad rámec zákona
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na sport, kulturu
* Zvýhodnění tarif pro rodinu
* Příspěvky vhodné pro rodiny s dětmi
..... a spoustu dalších benefitů!
* Místo výkonu práce: 15km od Poděbrad

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.