- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Naším klientem je ryze česká automotive společnost působící v Mladé Boleslavi, která hledá posilu do finančního oddělení (M/Ž).
Máte ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru a zajímáte se o oblast financí, účetnictví či controllingu? Jste analyticky zaměřený/á a baví vás práce s Excelem? Pak neváhejte a čtěte dál…
Co vás čeká?
Práce s čísly, daty, tabulkami, Excelem…
Spolupráce na tvorbě finančních plánů a rozpočtů.
Zpracování finančních analýz a ad-hoc reportů.
Rozvoj kontrolních mechanismů ve výrobní části společnosti.
Spolupráce na tvorbě reportingového systému.
Zapojení se do implementace nových systémů a procesů.
Prezentace a reporting výsledů.
Jak si vás představujeme?
Máte ukončené SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, chuť se učit a posouvat.
Nechybí vám analytické a logické myšlením, dobrá znalost nástrojů z balíčku MS Office, zejména MS Excel.
Uvítáme zkušenosti z oblasti finančního a výrobního controllingu, ale dokážeme zaučit i absolventa se základní praxí.
Máte chuť se vzdělávat a stát se odborníkem v oblasti finančního a výrobního controllingu.
S čím můžete počítat?
S podporou zkušených kolegů, díky kterým se stanete controllingovým odborníkem,
s možností profesního růstu a volnou rukou v realizaci svých nápadů.
s odpovídajícím mzdovým ohodnocením (dle praxe a zkušeností),
s plně hrazenými stravenkami v hodnotě 100,–Kč po zkušební době,
po roce spolupráce se smlouvu na dobu neurčitou a týdnem dovolené navíc,
a dalšími zaměstnaneckými benefity (odměna za životní nebo pracovní výročí, odměna za darování krve, zvýhodněné mobilní tarify, sleva na pořízení nového vozu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?