- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Úspěšná obchodní společnost s pevným postavením na trhu hledá manažera s vynikajícími řídícími a komunikačními dovednostmi. Ideální kandidát by měl mít zkušenosti v oblasti controllingu, zejména v obchodně servisním prostředí.
Pokud jste ambiciózní a zároveň zkušený manažer s potřebnými dovednostmi, rádi bychom Vás lépe poznali! Neváhejte a zašlete nám svůj životopis.
MANAŽER FINANČNÍHO CONTROLLINGU (až 120.000. Kč)
*Strategické finanční plánování a controlling (forecasting, budgeting, reporting) pro CZ/SK.
*Zodpovědnost za měsíční a roční závěrku.
*Vypracování a rozvoj systému reportingu a analýz.
*Poskytování finančních analýz, reportů a doporučení managementu i ostatním oddělením.
*Provedení analýzy rentability obchodních případů.
*Koordinace controllingových procesů, sledování a zlepšování efektivity procesů a návrh relevantních změn.
*Monitorování a zajištění dodržování metodologie a směrnic společnosti
*Praxe v oblasti podnikových financí min. 5 let.
*Silné manažerské a komunikační dovednosti.
*Znalost obchodního prostředí.
*Analytické a systémové myšlení, pečlivost.
*Schopnost analyzovat procesy ve firmě s cílem jejich zefektivnění.
*Schopnost samostatně se rozhodovat a převzít odpovědnost.
*Nadstandardní znalost Excelu (pokročilé funkce, kontingenční tabulky); znalost Power BI velkou výhodou.
*Základní znalost českého účetnictví a IFRS.
*Výhodou je zkušenost z velké čtyřky.
*Zajímavé finanční ohodnocení.
*Zajímavá práce v mezinárodním prostředí.
*25 dní dovolené + 2 dny sick day.
*Kombinace práce v kanceláři a homeoffice.
*Mobilní telefon dle Vašeho výběru s firemním tarifem.
*Multisport karta.
*Stravenkový paušál.
*Místo výkonu práce: Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?