
AC Jobs / Advantage Consulting
MANAŽER FINANČNÍHO CONTROLLINGU (až 120.000. Kč)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost AC Jobs, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
O nás
Úspěšná obchodní společnost s pevným postavením na trhu hledá manažera s vynikajícími řídícími a komunikačními dovednostmi. Ideální kandidát by měl mít zkušenosti v oblasti controllingu, zejména v obchodně servisním prostředí.
Pokud jste ambiciózní a zároveň zkušený manažer s potřebnými dovednostmi, rádi bychom Vás lépe poznali! Neváhejte a zašlete nám svůj životopis.
MANAŽER FINANČNÍHO CONTROLLINGU (až 120.000. Kč)
Náplň práce:
*Strategické finanční plánování a controlling (forecasting, budgeting, reporting) pro CZ/SK.
*Zodpovědnost za měsíční a roční závěrku.
*Vypracování a rozvoj systému reportingu a analýz.
*Poskytování finančních analýz, reportů a doporučení managementu i ostatním oddělením.
*Provedení analýzy rentability obchodních případů.
*Koordinace controllingových procesů, sledování a zlepšování efektivity procesů a návrh relevantních změn.
*Monitorování a zajištění dodržování metodologie a směrnic společnosti
Co od Vás očekáváme:
*Praxe v oblasti podnikových financí min. 5 let.
*Silné manažerské a komunikační dovednosti.
*Znalost obchodního prostředí.
*Analytické a systémové myšlení, pečlivost.
*Schopnost analyzovat procesy ve firmě s cílem jejich zefektivnění.
*Schopnost samostatně se rozhodovat a převzít odpovědnost.
*Nadstandardní znalost Excelu (pokročilé funkce, kontingenční tabulky); znalost Power BI velkou výhodou.
*Základní znalost českého účetnictví a IFRS.
*Výhodou je zkušenost z velké čtyřky.
Co Vám můžeme nabídnout:
*Zajímavé finanční ohodnocení.
*Zajímavá práce v mezinárodním prostředí.
*25 dní dovolené + 2 dny sick day.
*Kombinace práce v kanceláři a homeoffice.
*Mobilní telefon dle Vašeho výběru s firemním tarifem.
*Multisport karta.
*Stravenkový paušál.
*Místo výkonu práce: Brno