BUSINESS ANALYST (100-120.000 Kč)

Teplice
100.000 – 120.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Mezinárodní skupina se silným IT zaměřením hledá zkušeného SENIOR SAP FICO - BUSINESS ANALYTIKA (100-120.000 Kč). Pozice je vhodná pro kandidáty se zkušeností v end-to-end projektech a účastí na transformačních projektech. Pošlete, prosím, životopis + krátký průvodní dopis (v AJ) — uveďte zkušenosti s FI/CO a S/4 migracemi.

Náplň práce:

* Návrh řešení pro finance (včetně treasury) a controlling; účast na integračních workshopech v rámci BBP.
* Customizing SAP ECC / S/4 podle navržených procesů; provádění funkčních a technických analýz.
* Validace vývojových dodávek (customizing, dokumentace, školení).
* Role experta SAP FICO při prověřování kvality artefaktů projektu.
* Podpora definice a provádění integračních testů.
* Spolupráce s BPO / procesními týmy na kontinuálním zlepšování procesů.
* Dohled nad realizací schválených změn a účast v projektových výborech dle governance.

Co od Vás očekáváme:

* VŠ vzdělání (informatika nebo příbuzný obor).
* Praktické znalosti SAP FI a CO (byznys i systémový pohled).
* Min. 1 zkušenost z FI/CO projektů; zkušenost s implementací SAP S/4 bude výhodou.
* Znalost integračních vazeb (např. PP ↔ CO) výhodou; ABAP debugging vítán.
* Silné analytické schopnosti, orientaci na výsledek, pečlivost.
* Schopnost pracovat v mezinárodním a kulturně rozdílném prostředí.
* Plynulou angličtinu a další evropské jazyky vítány.
* Odolnost pod tlakem, systematičnost a týmový přístup.
* Ochotu pracovat na HPP.
* Zkušenost s vedením malého mezinárodního týmu.
* Ochotu cestovat do zahraničí.

Co Vám můžeme nabídnout:

* Práci v mezinárodním týmu s možností ovlivnit rozsáhlé projekty.
* Expozici k širokému spektru IT řešení a podnikových procesů.
* Konkurenční platové podmínky, odborné vzdělávání a flexibilní formy práce.
* Možnost kariérního růstu v mezinárodním prostředí.
* Příspěvek na důchodové a životní připojištění.
* Dotované stravování a kafeterie.
* Služební vůz k soukromým účelům.
* Lokalitu Teplice.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.