- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte vzdělání v oboru informatiky a tři písmenka SAP jsou Vám důvěrně známá?
Pokud jste odpověděli kladně a přejete si najít firmu, kde byste zastávali klíčový element jako Specialista SAP, nehledejte, zašlete mi životopis a Vaše přání se pokusíme změnit na skutečnost.
* Primárně zaměřena na klíčovou podporu SAP uživatelů
* Zodpovědnost za údržbu a bezproblémový chod SAP ERP
* Mentoring a Brainstroming
* Analýza poruch, vývoj, optimalizace, implementace
* Příprava technické dokumentace
* Spolupráce s externím dodavatelem i odd. napříč společností s globálním přesahem
* SŠ/VOŠ - nejlépe informatika
* Praxe min.2 roky na podobné pozici
* Všeobecný přehled v ICT problematice
* Znalost a používání alespoň jednoho z modulů SAP
* Znalost
* AJ - úroveň B2/C1 - denní komunikace slovem i písmem
* Proaktivita, flexibilita, samostatnost, pečlivost a chuť učit se a zdokonalovat
* ŘP - sk. B
* Ochota dojíždět do Ústí nad Orlicí
* Nástupní plat od 90 000 Kč/dle zkušeností
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Možnost občasné práce z domu
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Sleva na firemní produkty
* Místo výkonu: Ústí nad Orlicí

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.