- 70 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek
Máte opravdu jedinečnou možnost stát se součástí dynamického a přátelského kolektivu v naší společnosti. Aktuálně sestavujeme tým specialistů zákaznické péče pro Oddělení fakturací a reklamací – JEDNÁ SE O NEPRODEJNÍ PROJEKT, NEBUDETE NIC PRODÁVAT ANI NABÍZET. Start projektu je 8. 12. 2015. Poté Vás čekají dva týdny školení – vše plně hrazeno. Vánoční svátky budete mít volné.
Jsme největší zákaznické centrum v České republice a udáváme směr. Jsme stabilní mezinárodní společnost, která stále roste.Vaší pracovní náplní bude péče o zákazníky největšího telefonního operátora v ČR. Nikam nevoláte, zákazníci budou kontaktovat Vás!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.