- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Pro našeho významného klienta, českou velmi úspěšnou obchodní společnost, hledáme schopné a zkušené kandidáty/tky na pozici: IT administrátor, Praha.
Je to firma, kde se pracuje s nejmodernějšími technologiemi, hodně se zde hledí na rozvoj pracovníků a je zde velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí (v rámci prostor firmy máte možnost využívat posilovnu, horolezeckou stěnu, kulečník, stolní fotbálek, solnou jeskyni..apod., společnost jako benefity nabízí: jazykové kurzy, dotované stravování, Multisport kartu, zaměstnanecké slevy na prodávané zboží a další).
Vaše náplň práce a zodpovědnosti:
Zastřešení celé infrastruktury společnosti
Podpora uživatelů a zajištění chodu stovek PC stanic/pobočkové sítě
Zajišťování bezpečnosti a zálohování dat
Podílení se na výběru nových vhodných technologií
Sledování novinek na trhu
Návrhy možných řešení v rámci firemních projektů
Aktivní předvídání možných rizik a návrhy předběžných opatření
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti, které od Vás očekáváme:
SŠ /VŠ vzdělání
Alespoň 4–5 let praxe na dané pozici – očekáváme zkušeného kandidáta
Upřednostňujeme kandidáty s certifikací MCSA/MCSE
Znalost Windows 2003 až 2012 R2 (DFSR, DNS, DHCP, PKI, NLB, IIS, Failover cluster)
Znalost Active Directory, Group Policy
Znalost VPN (SSL, IPSEC), znalost síťových prvků a řešení
Znalost administrace MS SQL serverů, MS Exchange, MS Sharepoint
Znalost administrace IceWarp, Lync 2013, TMG2010
Znalost WMWare, Hyper-V
Orientace v problematice rozdělení zátěže
Znalost zálohování, antivirové kontroly
Výborné analytické dovednosti, schopnost vidět věci v souvislostech
Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
Samostatnost, kreativita, pečlivost a spolehlivost
Aktivní, dynamická osobnost se zájmem o svůj rozvoj
ŘP sk. B, aktivní řidič
Náš klient Vám nabízí:
Možnost pracovat ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
Příjemné a přátelské pracovní prostředí
Vysoká míra seberealizace, možnost realizovat své nápady
Motivující pracovní a platové podmínky
Možnost dalšího rozvoje – školení, certifikace
Dobrou dostupnost MHD a dobré okolní zázemí /obchody, restaurace../
Možnost čerpat širokou škálu firemních benefitů
Nástup možný ihned
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes
Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?