- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pro našeho klienta, úspěšnou a stále se dynamicky rozvíjející českou společnost, s dlouhodobou tradicí na českém trhu, obsazujeme nově vznikající pracovní pozici, která by mohla zajímat právě Vás! Vedoucí skladu.
Vaše náplň práce a zodpovědnosti:
Zodpovědnost za chod skladu
Vedení, hodnocení a motivování pracovníků skladu
Práce s interním informačním systémem
Aktivní podílení se na projektech vedoucích ke zefektivňování logistických procesů
Komunikace a jednání s dodavateli a dopravci
Reporting
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti, které od Vás očekáváme:
Zkušenost s vedením většího týmu
Praxi na obdobné pozici alespoň v délce 2 let
Zkušenost s vedením projektů
Dobré komunikační a prezentační dovednosti
Trpělivost, schopnost předávat informace
Přátelskou a týmovou osobnost odolnou stresu
Uživatelskou znalost práce na PC
ŘP sk.B – aktivní řidič
Aktivní, dynamická osobnost se zájmem o svůj rozvoj
Výhodou: znalost AJ slovem i písmem
Náš klient Vám nabízí:
Práci ve známé české stabilní a rozvíjející se společnosti
Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
Možnost osobního i odborného růstu – na základě odváděných výsledků
Možnost vysoké míry seberealizace – možnost realizace svých nápadů
Možnost čerpat širokou škálu zaměstnaneckých benefitů
Nástup možný ihned
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?