- 35 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho významného klienta, stabilní a prosperující retailovou společnost, hledáme schopné a zkušené kandidáty na pozici: Team leader v oddělení nákupu, Praha.
Vaše náplň práce a zodpovědnosti:
Vedení, motivování a hodnocení týmu nákupčích a asistetů / asistentek nákupu (cca 20 osob)
Zodpovědnost za zefektivňování procesů a postupů
Zodpovědnost za plnění stanovených cílů
Spolupráce na projektech v rámci společnosti
Reporting a související administrativa
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání
Alespoň 2 roky praxe ve vedení většího týmu (alespoň 15 osob)
Zkušenost s nákupem „čerstvého zboží“ (maso, pečivo..) v retailové společnosti
Schopnost vést tým, namotivovat ho, řešit s ním případné problémy
Anglický nebo německý jazyk slovem i písmem
Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
Přirozená autorita, která si dokáže získat respekt
Rozhodnost, cílevědomost, samostatnost
Uživatelská znalost práce na PC, především balíček MS office
ŘP sk.B – aktivní řidič
Náš klient nabízí:
Zázemí silné a expandující společnosti s dlouhou tradicí na našem trhu
Dobré platové podmínky
Možnost čerpat širokou škálu zaměstnaneckých benefitů
Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
Možnost osobního i odborného růstu – na základě odváděných výsledků
Možnost vysoké míry seberealizace
Nástup možný ihned
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese:e-mail přes . V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat. Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.