- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

ABOUT THE COMPANY:
We are a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, our corporation is currently a globally recognized leader in the „next generation“ of business consulting with reported revenue of billions of dollars. European branch of the global Shared Services was established 5 years ago in Prague in order to support mainly European markets and certain functions worldwide. With 450 professional employees, we are supporting over 15 000 company employees in 40 countries. Our corporate culture is characterized by transparency, open communication and team spirit.
We are currently looking for people to join our Supply Chain department, where your initiative, active participation and good performance will be well valued. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but also an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally known corporation.
ABOUT THE ROLE:
As a Supply Chain & Procurement Specialist you will execute action plans to meet global supply chain strategies: including sourcing strategies and global supplier network capabilities for key commodities and spend categories to achieve broad business objectives. Within this role you will maintain excellent working relationships with strategic business stakeholders to gain a comprehensive understanding of business requirements and to support the business in achievement of its outcomes. You may provide Supply Chain support for new business offerings, and follow Corporate, Regional and Supply Chain policies and procedures.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?