- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme BPA advokátní kancelář s.r.o. – tým právníků, kteří milují svou práci a hledají k sobě spolehlivou posilu, která bude oporou při každodenní agendě. Pokud se chcete stát součástí našeho kolektivu, kde je radost pracovat, určitě nás kontaktujte, protože možná hledáme právě vás!
• Zajištění plynulého chodu recepce
• Komunikace s klienty a vyřizování telefonických hovorů
• Uvádění klientů, péče o recepci a ostatní prostory
• Organizace a evidence jednání v kalendáři
• Zajištění odesílání a přijímání pošty prostřednictvím datové schránky
• Evidence nových klientů, správa podkladů a organizace spisů v programu Singl Case
• Zpracování administrativních podkladů dle pokynů advokátů (PDF, MS Word, Excel)
• Správa pokladny
• Administrativní podpora právního týmu
• Vynikající znalost PC, MS Word, Excel, Outlook a schopnost efektivně vyhledávat informace na internetu
• Praxe na administrativní pozici je výhodou, nikoli podmínkou
• Samostatnost při řešení úkolů, ale i týmového ducha a ochotu pomáhat ostatním
• Středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
• Reprezentativní a profesionální vystupování, výborné komunikační a organizační dovednosti
• Schopnost rychle se přizpůsobit a ochota se učit
• Znalost cizích jazyků je výhodou, ale není podmínkou
• Úzká spolupráce s office managerkou, která Vás vše ochotně naučí
• Příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou v menší kanceláři
• Mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
• 4 týdny dovolené a 2 sick days
• Multisport karta
• Cafeterie k dispozici po celý den
• Denně čerstvé ovoce na pracovišti
• Skvělá dostupnost kanceláře – blízko metra Chodov a Opatov
• Nástup ihned
Pokud hledáte práci v přátelském prostředí a s výbornými pracovními podmínkami, neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás!
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.