- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro pojišťovací makléřskou společnost ITEAD a.s., která je zakládajícím členem Asociace českých pojišťovacích makléřů s působností na trhu od roku 1990, hledáme asistentku/asistenta týmu regionální pobočky v Českých Budějovicích. Pozice je vhodná pro muže a ženy po návratu z rodičovské dovolené.
Výběrové řízení na tuto pozici bude tříkolové.
- komplexní administrativní podpora pojišťovací makléřské kanceláře včetně vyřizování pošty
- poptávkové řízení zemědělského pojištění
- správa smluv zemědělského pojištění podle platné legislativy, aktualizace smluv, statistické přehledy, archivace
- komunikace s klienty a se smluvními pojišťovnami
- vedení klientské agendy v informačním systému
- administrace škodních událostí
- účast na společenských a propagačních akcích
- příprava porad včetně občerstvení
- min. SŠ vzdělání s maturitou (v zemědělském oboru výhodou)
- zkušenosti s poskytováním administrativní podpory (v pojišťovnictví výhodou)
- výhodou je odborná zkouška z distribuce velkých pojistných rizik
- aktivní uživatelskou dovednost MS Office
- spolehlivost, pečlivost, systematičnost
- komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu
- spolehlivost, pečlivost, systematičnost, časová přizpůsobivost
- ochotu dále se vzdělávat v oboru
- ŘP sk. B
- při nástupu 30 – 35 tis. Kč, po zapracování 40 – 50 tis. Kč
- příležitost ke kariérnímu růstu
- práci na IČO
- plánování přítomnosti v makléřské kanceláři na základě potřeb a podle vzájemné dohody, částečně možnost práce z domova
- práci v rodinné firmě s přátelskou atmosférou
- služební telefon, notebook
- vlastní parkovací stání u kanceláře
- nástup možný ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.