
Manpower
Recepční v HR společnosti
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsme společnost ManpowerGroup, firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování personálních služeb. Rádi pomáháme lidem na jejich cestě a otevíráme dveře k nové kariéře. Staň se naší součástí!
Náš kolektiv chceme rozšířit o parťáka na pozici recepční/ho, do našich moderních kanceláří v centru Prahy (Florentinum).
Popis pozice:
- zajištění chodu recepce (vítání návštěv, správa zasedacích místností, zajištění telefonické a e-mailové komunikaci,...)
- objednávání kávy, občerstvení a kancelářských potřeb
- agenda firemní pošty (příchozí a odchozí pošta, messenger balíky)
- zajištění občerstvení na interní meetingy a školení
- zajištění letenek, pojištění a ubytování pro naše kolegy
- správa datové schránky
- pomoc při organizaci větších událostí (např. tiskové konference, interní večírky, ...)
- komunikace se správou budovy a vybranými úřady
- scanování, ukládání dokumentů/smluv a zpracování faktur a jiných dokumentů
- příprava kávy pro návštěvy nebo naši paní ředitelku
- vedení recepčních brigádnic, které se na recepci střídají
Na recepci nebudete sám/sama, budete tam ve spolupráci se dvěmi brigádničkami, které se na recepci střídají. Poslední, avšak důležitou rolí, pro Vás tak bude koordinace obou brigádnic (plánování jejich směn, jejich podpora při případných otázkách, ...)
Profil kandidáta:
- jste příjemný, přátelský a pozitivně naladěný člověk
- máte dobrý vztah k administrativě a ke komunikaci s lidmi (zkušenost přímo z oblasti administrativy výhodou).
- máte profesionální vystupování a dobré komunikační schoposti - komunikovat se zaměstnanci či kandidáty budete na denní bázi.
- zvládnete drobnou komunikaci v anglickém jazyce (min. úroveň A2) - nezaleknete se komunikovat s příchozími návštěvami, vyřídit telefonát nebo email v cizím jazyce.
- ovládáte MS Office na běžné uživatelské úrovni.
- hledáte dlouhodobé zaměstnání.
- chcete mít pravidelnou pracovní dobu v časech 8:00-16:30 nebo 8:30-17:00
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích v centru Prahy (Florentinum)
- zajímavé finanční ohodnocení včetně bonusové složky
- dlouhodobou spolupráci na HPP
- přátelskou firemní kulturu
- služební notebook a telefon
- neomezený přísun šálků kávy ☕
- Multisportkartu jen za polovinu ceny!
- skvělý a kooperující tým, který napříč celou společností máme
- a řadu dalších firemních benefitů: stravenky, týden dovolené navíc, 3 sick days, den volna na narozeniny, CSR den jinak, homeoffice, systém Cafeterie, jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další ...
- nástup možný ihned nebo dohodou
Pokud vás tato pozice zaujala, neváhejte nás kontaktovat. Pošlete nám svůj životopis a pár vět o tom, co vás motivuje pracovat na této pozici. Těšíme se na vás!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování