- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Jsme ryze česká společnost s tradicí, která se již několik let specializuje na pracovní trh prostřednictvím svých vlastních agentur práce v České republice a nově i v zahraničí. Jsme dynamicky se rozvíjející skupina společností, které patří do koncernu RECRA.
Vítání návštěv s úsměvem a poskytování informací.
Zajištění plynulého chodu recepce a zodpovědnost za její reprezentativní vzhled.
Denní komunikace se zaměstnanci.
Objednávání kancelářských potřeb, občerstvení a kurýrů.
Zajištění občerstvení a kafeterie.
Ostatní administrativní podpůrné činnosti.
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Polský jazyk výhodou.
Řidičský průkaz sk. B – výhodou.
Práce v MS Office + Outlook.
Reprezentativní vzhled, milé vystupování a komunikativnost.
Schopnost organizace práce, diskrétnost, samostatnost a zodpovědnost.
Zaměstnání na HPP s odpovídající mzdou.
Pracovní dobu 8:00 - 16:00h.
Práci v přátelském kolektivu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.