- 25 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti z automobilového průmyslu a láká vás možnost podílet se na klíčových projektech pro významné automobilky. Umíte navazovat a udržovat dlouhodobé obchodní vztahy, vyjednávat a hledat nové příležitosti pro růst? Chcete se stát součástí mezinárodního týmu, který spojuje technické know-how s inovacemi?
Pak pro vás máme ideální příležitost na pozici: KEY ACCOUNT MANAGER – AUTOMOTIVE
* Budování a rozvoj stabilních vztahů se zákazníky
* Řízení obchodních jednání a správa business case ve spolupráci s interními odděleními
* Aktivní účast na projektech – sledování a koordinace technických i obchodních změn
* Identifikace nových obchodních příležitostí a generování objednávek
* Odpovědnost za ziskovost projektů a dodržování všech standardů a předpisů
* Monitoring konkurence a podíl na strategickém plánování
* Praxi v automobilovém průmyslu, nejlépe v obchodě, reklamacích nebo business developmentu
* Technické vzdělání
* Výborné vyjednávací a komunikační schopnosti
* Angličtinu a češtinu na plynulé úrovni, znalost němčiny velkou výhodou.
* Dobrou znalost MS Office a PLM systémů.
* Orientaci v compliance, zákaznické spokojenosti a řízení nákladů.* 25 dní dovolené
* 3 sick days ročně
* Motivující mzdu doplněnou o výkonnostní bonusy
* Odborný rozvoj, školení a možnost kariérního růstu v mezinárodním prostředí
* Docházkový bonus
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na stravenky
* Smlouvu na dobu neurčitou
* Flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office
* Lokalita: Rokycany
* 25 dní dovolené
* 3 sick days ročně
* Motivující mzdu doplněnou o výkonnostní bonusy
* Odborný rozvoj, školení a možnost kariérního růstu v mezinárodním prostředí
* Docházkový bonus
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na stravenky
* Smlouvu na dobu neurčitou
* Flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office
* Lokalita: Plzeň

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.