- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již zkušenost s vedením skladového hospodářství ve výrobní společnosti, je Vám vlastní pečlivý přístup jdoucí ruku v ruce s organizační schopností? Dokážete vše zaevidovat a nechybí Vám logické myšlení a technický duch? Pak se mi představte v životopise a staňte se administrativním koordinátorem našeho skladu!
* Práce bude primárně zaměřená na pečlivou evidenci veškeré dokumentace v interním systému
* Dohlížíte na koordinaci operací ve skladu našich dílů
* Komunikujete s dodavateli, řešíte cenové nabídky a pokrýváte potřeby naší výroby
* Dohlížíte na kvalitní a efektivní uspořádání skladu včetně zaskladnění a umístění jednotlivých položek podle předpisů
* Zajišťujete i servis a údržbu svěřených zařízení
* Zajímavá práce na jednu směnu!
* SOU/SŠ - zaměření nerozhoduje
* Praxe ze skladu či logistického odd.
* Práce v MS Office a interních systémech
* Velmi silné organizační a analytické schopnosti
* Pečlivý a proaktivní přístup
* ŘP - sk.B aktivní řidič - občasné přejíždění mezi sklady
* Nástupní plat od 45.000 Kč
* PRÁCE NA JEDNU SMĚNU!
* Flexibilní pracovní doba
* 13. a 14. plat
* Příplatky
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Roční bonusy
* 28 dní dovolené
* Dotovaná strava v místní kantýně
* Benefit karta - 6 000 Kč/rok
* Letní tábory pro děti
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Firemní a sportovní akce
* Místo výkonu: Okr. Nymburk
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.