- 28 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již zkušenost s vedením skladového hospodářství ve výrobní společnosti, je Vám vlastní pečlivý přístup jdoucí ruku v ruce s organizační schopností? Dokážete vše zaevidovat a nechybí Vám logické myšlení a technický duch? Pak se mi představte v životopise a staňte se administrativním koordinátorem našeho skladu!
* Práce bude primárně zaměřená na pečlivou evidenci veškeré dokumentace v interním systému
* Dohlížíte na koordinaci operací ve skladu našich dílů
* Komunikujete s dodavateli, řešíte cenové nabídky a pokrýváte potřeby naší výroby
* Dohlížíte na kvalitní a efektivní uspořádání skladu včetně zaskladnění a umístění jednotlivých položek podle předpisů
* Zajišťujete i servis a údržbu svěřených zařízení
* Zajímavá práce na jednu směnu!
* SOU/SŠ - zaměření nerozhoduje
* Praxe ze skladu či logistického odd.
* Práce v MS Office a interních systémech
* Velmi silné organizační a analytické schopnosti
* Pečlivý a proaktivní přístup
* ŘP - sk.B aktivní řidič - občasné přejíždění mezi sklady
* Nástupní plat od 45.000 Kč
* PRÁCE NA JEDNU SMĚNU!
* Flexibilní pracovní doba
* 13. a 14. plat
* Příplatky
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Roční bonusy
* 28 dní dovolené
* Dotovaná strava v místní kantýně
* Benefit karta - 6 000 Kč/rok
* Letní tábory pro děti
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Firemní a sportovní akce
* Místo výkonu: Okr. Nymburk
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?