Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 130 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned!

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce ve Statenicích pro profesi „Back office pracovník / pracovnice“ (386 inzerátů)


Ve Statenicích najdete různorodé pracovní příležitosti, které odpovídají životu menší obce v blízkosti velkého regionu. Populární jsou pozice ve službách, logistice a lehkém průmyslu, dále práce v oblasti stavebnictví, údržby nebo gastronomii. Uchazeče osloví nabídky na manuální i administrativní role – skladníci, řidiči, montéři, technici, recepční či provozní pracovníci. Pracovní nabídky často cílí jak na místní obyvatele, tak na dojíždějící, takže je možné najít jak krátkodobé zakázky, tak stabilní zaměstnání.

Statenice nabízejí klidné a přitom vybavené prostředí, kde se dobře kombinuje venkovská atmosféra s dostupností služeb. Život tady je příjemný pro rodiny i jednotlivce, kteří ocení otevřené prostory, blízkost přírody a komunitní zázemí. V obci fungují základní služby, obchody a možnosti volnočasového vyžití, což dělá město atraktivní pro lidi hledající zaměstnání s vyváženým pracovním a soukromým životem.

Z profesního pohledu mají Statenice přednosti zejména díky své poloze a propojení na širší trh práce. Pro firmy v dopravě, logistice a službách je lokalita výhodná, což se promítá do nabídky pracovních příležitostí a různorodosti zaměstnání. Pro zájemce o práci ve volných i specializovaných oborech představují Statenice zajímavou alternativu k větším městům, s možností dojíždění i lokálního zaměstnání.

Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Žižkov, Praha, Vršovice, Praha, České Budějovice, Olomouc, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Back-office pracovník je zaměstnanec nebo tým zaměstnanců, kteří vykonávají administrativní a podpůrné úkoly ve firmě, kde nenavazují přímý kontakt s klienty nebo veřejností. Tito pracovníci se obvykle starají o interní procesy a operace, které umožňují plynulý chod společnosti. Kancelářští pracovníci obvykle pracují ve vnitřních odděleních společnosti a spolupracují s ostatními týmy, jako jsou front-office pracovníci, kteří se zabývají přímým kontaktem s klienty, a managementem společnosti. 

Sekretářka musí mít dovednosti v administrativní práci, zpracování dat, správě dokumentů, komunikaci a spolupráci s ostatními členy týmu, a schopnost efektivně plánovat a organizovat svou nebo týmovou práci. 

Ke své práci administrativní pracovník potřebuje několik základních prvků vybavení k efektivnímu plnění svých úkolů. Mezi nejčastější patří počítač ze softwarových důvodů, internetové připojení pro práci s online přístroji a rychlejší komunikací s ostatními odděleními ve společnosti nebo subdodavateli, také telefon pro komunikaci s kolegy nebo potencionálně i s klienty. Mezi další pomůcky pro pracovníka jsou také ergonomické nástroje, jako je správná velikost a nařízení kancelářského stolu a židle nebo záložní zdroje energie, jako jsou baterie a nabíječky pro notebook z důvodu výpadku energie a tedy případného ztrátu neuložených dat. 

Pozice podpůrného pracovníka může bavit jedince, který má zájem o administrativní práci, organizaci, správu dat a procesů. Ti, kteří mají rádi strukturu, preciznost a práci s detaily, často nacházejí potěšení v tomto typu práce. Baví je využívat své dovednosti ve správě dokumentů, sledování informací a efektivním plánování úkolů. Pracovníkovi může vyhovovat prostředí, které je klidnější a méně vystavené přímému stresu z externích faktorů, jako jsou přímý kontakt s klienty nebo neustálé naléhavé situace. Tím, že se zaměřují na interní operace a podpůrné úkoly, mohou pracovat ve svém vlastním tempu a soustředit se na detaily. 

Kvalifikace požadované pro back-office pracovníka se mohou lišit v závislosti na konkrétním odvětví a pozici. Nejčastěji je požadováno minimálně středoškolské vzdělání, výjimečně vysokoškolské. Často společnosti požadují předešlou zkušenost v administrativě na obdobné pozici daného sektoru nebo oboru společnosti. Dále společnosti požadují schopnosti analytické, komunikační a organizační, nebo také znalost danných technologii nebo softwaru, který je pro jejich práci nezbytná.

Zjistěte více o profesi Back office pracovník / pracovnice – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, DKV EURO SERVICE s.r.o., Týnice, s.r.o., Drafted.gg s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., B2M.CZ s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Česká spořitelna, a.s., STAEG, spol. s r.o., Česká pošta, s.p., cargo-partner ČR s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., DW Forklift s.r.o., Quintessentially Czech, s.r.o., Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, Broker Investment, s.r.o., XXXLutz, LeasingTeam s.r.o., HELICAR a.s., Tetracon Group s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., STARNET, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Etimos Human s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, JISTU recruitment s.r.o., Twisto payments a.s., Revmatologický ústav, Kesia Company , s.r.o., TOP HOTELS GROUP a.s., Gastro Group Service s.r.o., Global Truck s.r.o., PaN servis s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Allegro Retail a.s., Tomas Arsov franchise s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, mBlue Czech, s.r.o., JOBSTART s.r.o., Ubbe s. r. o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., Generální finanční ředitelství, Agrospoj s.r.o., Trenkwalder a.s., GASPET spol. s r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, HOFMANN WIZARD s.r.o., Stavební bytové družstvo STAVEG, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Specialista / specialistka logistiky, Technik / technička dopravy, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Správce / správkyně IT, Brand manager, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Producent / Producentka, Automechanik / Automechanička, Mechanik / Mechanička, Pracovník / pracovnice ostrahy, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Přijímací technik / technička, Vedoucí servisu

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Michle, Praha, Doubravčice, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Vokovice, Praha, Veleslavín, Praha, Dejvice, Praha, Řepy, Praha, Dobrovíz, Dolní Chabry, Praha, Zličín, Praha, Staré Město, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Nové Město, Praha

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DW Forklift s.r.o. | DW Forklift s.r.o. | Zličín, Praha Zličín, Praha (9 km)
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. listopadu
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha (10 km)
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha (10 km)
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
PaN servis s.r.o. | PaN servis s.r.o. | Praha Praha (10 km)
  • 60 000 – 62 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha (10 km)
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha (10 km)
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Drafted.gg s.r.o. | Drafted.gg s.r.o. | Praha Praha (10 km)
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha (10 km)
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
Generální finanční ředitelství | Generální finanční ředitelství | Holešovice, Praha Holešovice, Praha (10 km)
  • 29 120 – 38 370 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha (10 km)
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
GASPET spol. s r.o. | GASPET spol. s r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha (10 km)
  • 25 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Stavební bytové družstvo STAVEG | Stavební bytové družstvo… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha (10 km)
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.