
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Junior HR Administrátor (A13282)
O nás
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
Hledáme spolehlivou, pečlivou a motivovanou osobnost, která se připojí k týmu našeho klienta – stabilní a dynamické mezinárodní společnosti.
Pokud vás baví HR administrativa, pracovní právo, organizace procesů a práce s lidmi, je tato pozice právě pro vás.
Pozice je na groupové úrovni, budete tedy pracovat se zaměstnanci celé skupiny, a proto je diskrétnost a zodpovědný přístup k citlivým údajům naprosto klíčový.
Hledáme juniorní kandidáty nebo osoby se základní zkušeností v HR či office managementu, kteří chtějí růst a rozvíjet se v mezinárodním prostředí.
- Příprava pracovněprávních dokumentů podle šablon.
- Organizace toku personálních dokumentů – příprava, tisk, zajištění podpisů, komunikace se zaměstnanci, distribuce a archivace dokumentů v ČR i zahraničí.
- Administrativní a organizační podpora HR oddělení na groupové úrovni, včetně úpravy šablon, správy a archivace dokumentů.
- Organizace schůzek a pracovních cest.
- Práce s HR softwarem.
- Příprava HR reportů, statistik a prezentací.
- Účast na HR projektech a podpora rozvoje personální agendy.
- Plnění dalších úkolů souvisejících s HR agendou podle pokynů nadřízených.
Požadujeme
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního zaměření.
- Základní zkušenosti s HR administrativou nebo office managementem.
- Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.
- Diskrétnost a zodpovědný přístup při práci s citlivými údaji zaměstnanců.
- Dobrá znalost práce s MS Office a schopnost práce s HR softwarem.
- Komunikativní znalost angličtiny.
- Ochota učit se, aktivně se zapojovat do projektů a rozvíjet HR dovednosti.
Nabízíme
- Práci v rostoucí a stabilní mezinárodní společnosti
- Moderní kanceláře v centru Prahy
- 4 týdny dovolené při nástupu, po 3 letech 5 týdnů
- Občerstvení na pracovišti (snídaně/oběd)
- Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo životní pojištění
- Jazykové kurzy zdarma přímo v kanceláři
- Plně hrazenou MultiSport kartu
- Kurzy profesního rozvoje a vzdělávání
- Teambuildingy a zaměstnanecké akce
- Možnost účasti v programu nákupu zaměstnaneckých akcií
- Pracovní doba je 8:30 - 17:30
- Možnost přiležitostních home office
- Pozice je vhodná jak pro muže tak pro ženy
Těšíme na spolupráci!



