Pravá ruka jednatele společnosti

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu určitou 1. 12. 2025 — 30. 11. 2026
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Ilona Reimannová, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme menší zavedená firma, která se v oblasti obchodu s drahými kovy pohybuje již od od 2012. Máme pobočky v centru Prahy, v Brně a Hradci Králové. Do kanceláře v Praze 1 hledáme spolupracovníka/spolupracovnici, který/á pomůže jednateli firmy zvládnou denní agendu a bude se mimo jiné podílet na komunikaci s pobočkami.

Koho hledáme :

  • Jste pečlivý/á, systematický/á  a máte rád/a ve všem pořádek?
  • Zvládáte práci s dokumenty a smlouvami ?
  • Dokážete velmi dobře vycházet s ostatními lidmi?
  • Máte schopnost určit priority a efektivně najít řešení?
  • Hledáte rozmanitou práci, kde budete čelit novým výzvám?
  • Máte pro-klientský přístup?
  • Jste flexibilní?

Pokud můžete odpovědět „ano“ na výše uvedené, pak pravděpodobně hledáme právě Vás!

Co budete při práci potřebovat :

  • Orientaci na detail, pečlivost při práci s dokumenty
  • Dobrou znalost práce na PC (Excel, Outlook, Word)
  • Dobré organizační schopnosti                                                                                                         
  • Zvládat stresové situace
  • Emailovou a telefonickou komunikaci zvládáte na vynikající úrovni (bezchybná gramatika v českém jazyce)
  • Schopnost rychle se učit
  • Samostatnost při plnění úkolů
  • Zodpovědný přístup

Co je výhodou, ale ne podmínkou :

  • Jste aktivní řidič
  • Máte praxi s vedením kanceláře

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zkrácený pracovní úvazek 20 hodin týdně (s možností navýšení )
  • HPP na dobu určitou  (s moností změny na dobu neurčitou )
  • Pracoviště na Praze 1
  • Adekvátní finanční ohodnocení
  • Firemní vzdělávání
  • Občerstvení na pracovišti
  • Stravenkový paušál a další benefity po zkušební době
  • Sick days
  • Dog friendly pracoviště

Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Masáže na pracovišti
  • Dog-friendly office

Sídlo firmy

Kesia Company , s.r.o.
Korunní 1038/99
130 00 Praha

IČO: 24160768
Datová schránka: ukh5tfb
Další informace:
GPS: 50.07555125,14.4496047,
S-JTSK: -740680.05 -1044645.36, RUIAN: 21760675

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.