Asistentka administrativní činnosti v úklidové firmě

Praha
30.000 – 36.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Začátečník A1) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jsme úklidová společnost, která působí především v Praze a okolí. Zabýváme se úklidem bytů, domů, Airbnb a průmyslových hal. 

Náplň práce:

• nábor lidských zdrojů 

• vedení personálních pohovorů a výběrových řízení

• uzavírání pracovněprávních vztahů se zaměstnanci

• komunikace se zástupci zákazníka

• flexibilní pracovní doba (občasné víkendy)

Co od Vás očekáváme:

• SŠ vzdělání

• bydliště v Praze pro občasné pochůzky

• proaktivní přístup ke svěřeným úkolům

• pozitivní a komunikativní osobnost

• samostatnost a odpovědnost 

• dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel…)

• trestní bezúhonnost

• řidičský průkaz skupiny „B“ 

Co Vám můžeme nabídnout:

• mzdové ohodnocení  30 000-36000 Kč měsíčně

• flexibilní pracovní doba

• část práce z domova

• odborné zaškolení a podpora

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Neztrácej čas s.r.o.
Varšavská 715/36
120 00 Praha

IČO: 17500559
Datová schránka: 7ezvc6c
Další informace:
GPS: 50.073442,14.438576,
S-JTSK: -741794.29 -1044726.78, RUIAN: 21746885

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!