Logistik junior - příležitost pro absolventy

Dobrovíz
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 1. 11. 2025
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 42 zemích světa. Od ledna 2024 jsme se stali hrdou součástí skupiny Nippon Express.

Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry, zkušeným profesionálům potom perspektivní a dobře ohodnocenou pracovní příležitost. Věříme v budování dlouhodobých vztahů a investujeme do neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.

Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!

V současné době hledáme pro naši pobočku v Dobrovízi nového kolegu/kolegyni do oddělení logistiky:

Náplň práce:

  • Práce v administrativě - vystavování dokumentů k přepravám
  • Scanování dokumentace
  • Aktualizace dat v systému
  • Komunikace se zákazníkem o stavu zásilek (v ČJ i AJ)
  • Komunikace se smluvními dopravci a jejich hladké odbavení
  • Komunikace se skladem 
  • Scanování dokumentace

Co od Vás očekáváme:

  • Alespoň ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • Aktivní přístup a komunikativní osobnost
  • Samostatnost, pečlivost, trestní bezúhonnost
  • Věk 18+
  • Schopnost dopravit se samostatně na pracoviště
  • Zájem o dlouhodobou spolupráci
  • Ochotu pracovat ve směnném provozu -12h směny - ranní, noční směny včetně víkendů (krátký a dlouhý týden - budete mít i hodně volných dnů)
  • Ochotu pracovat z kanceláře (home office není na této pozici možný) 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Pracovní příležitost v mezinárodní logistické společnosti s dlouholetou tradicí na trhu
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Příjemné pracovní prostředí 
  • 13.mzdu
  • Měsíční prémie
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na sport, kulturu a lékařskou péči
  • Multisport (s příspěvkem zaměstnance)
  • Příjemné prostředí a přátelský kolektiv

Pokud chcete pracovat s námi, pošlete strukturované CV

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Cyclist-friendly office

Sídlo firmy

cargo-partner ČR s.r.o.
Aviatická 1048/12
161 00 Praha

IČO: 49678329
Datová schránka: 5uvu2ei
Další informace:
GPS: 50.106061,14.271085,
S-JTSK: -753200.67 -1039524.50, RUIAN: 22770119

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!