- Plný úvazek
O nás
Jsme stavební bytové družstvo s více jak 50 letou tradicí. Máme ve správě více jak 40 objektů bytových a nebytových prostor v Praze, které čítají několik tisíc garáží, tisíce metrů komerčních ploch a bytové domy. Poskytujeme komplexní správcovské služby a služby odborného statutárního orgánu. V minulosti jsme se zabývali investiční výstavbou a plánujeme v tomto do budoucna pokračovat, přičemž od roku 2024 jsme se podíleli na družstevní výstavbě více jak 100 bytů v Praze a Kladně. V tutpo chvíli se družstvo aktivně rozvíjí v oblasti poskytovaných služeb a umožňuje tak možný kariérní růst a variabilní práci.
Náplň práce:
-
administrativní podpora vedení
-
správa datových schránek
-
příprava a zpracování dokumentů, korespondence a podkladů pro jednání
-
komunikace s klienty, dodavateli a úřady
-
správa databází a archivace dokumentů
-
výpomoc v účtárně – např. vystavování jednoduchých faktur, evidence dokladů apod.
-
další běžné administrativní úkoly spojené s chodem kanceláře
Co od Vás očekáváme:
-
pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti, dobrou znalost českého jazyka
-
znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
-
příjemné vystupování a ochotu učit se novým věcem
-
zkušenost s účetnictvím výhodou, nikoliv podmínkou (např. vystavování faktur)
-
středoškolské vzdělání ekonomického nebo administrativního směru výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na HPP v zavedené firmě
- 5 týdnů dovolené + sick days
- příspěvek na MHD
- stálou pracovní dobu s možností domluvy
- stravné
- příspěvek na důchodové spoření
- motiavační bonusy a odměny
- možnost kariérního růstu a osobního rozvoje v oboru
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- Možnost kariérního růstu
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



