O nás
Jsme stavební bytové družstvo s více jak 50 letou tradicí. Máme ve správě více jak 40 objektů bytových a nebytových prostor v Praze, které čítají několik tisíc garáží, tisíce metrů komerčních ploch a bytové domy. Poskytujeme komplexní správcovské služby a služby odborného statutárního orgánu. V minulosti jsme se zabývali investiční výstavbou a plánujeme v tomto do budoucna pokračovat, přičemž od roku 2024 jsme se podíleli na družstevní výstavbě více jak 100 bytů v Praze a Kladně. V tutpo chvíli se družstvo aktivně rozvíjí v oblasti poskytovaných služeb a umožňuje tak možný kariérní růst a variabilní práci.
Náplň práce:
- 	
administrativní podpora vedení
 - 	
správa datových schránek
 - 	
příprava a zpracování dokumentů, korespondence a podkladů pro jednání
 - 	
komunikace s klienty, dodavateli a úřady
 - 	
správa databází a archivace dokumentů
 - 	
výpomoc v účtárně – např. vystavování jednoduchých faktur, evidence dokladů apod.
 - 	
další běžné administrativní úkoly spojené s chodem kanceláře
 
Co od Vás očekáváme:
- 	
pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti, dobrou znalost českého jazyka
 - 	
znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
 - 	
příjemné vystupování a ochotu učit se novým věcem
 - 	
zkušenost s účetnictvím výhodou, nikoliv podmínkou (např. vystavování faktur)
 - 	
středoškolské vzdělání ekonomického nebo administrativního směru výhodou
 
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na HPP v zavedené firmě
 - 5 týdnů dovolené + sick days
 - příspěvek na MHD
 - stálou pracovní dobu s možností domluvy
 - stravné
 - příspěvek na důchodové spoření
 - motiavační bonusy a odměny
 - možnost kariérního růstu a osobního rozvoje v oboru
 
Benefity
- Dovolená navíc
 - Sickdays
 - Finanční bonusy / prémie
 - Kariérní růst
 - Vzdělávací kurzy
 - Příspěvek na stravování
 - Příspěvek na spoření / pojištění
 - Příspěvek na dopravu
 - Přátelské prostředí
 - Občerstvení na pracovišti
 



