Bankovní pobočka - Junior Office Manager

Praha
35.000 – 70.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Partners Financial Services, a.s.

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU

Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability. Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis. V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.

Administrativní asistent/ka & Junior Office Manager 💼

Připojte se k první české poradenské bance, která mění svět financí. 

Hledáme pečlivé a spolehlivé kolegy a kolegyně na administrativní výpomoc do naší již zavedené pobočky, také do nově otevírané.

Co u Vás oceníme:

  • Máte komunikační dovednosti a týmová spolupráce Vám není cizí
  • Zodpovědný přístup a důraz na přesnost při práci s dokumenty
  • Jednoduše zvládáte práci na počítači (MS Office) – a těšíte se na moderní interní systémy
  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Čistý trestní rejstřík je samozřejmostí

Co bude náplní Vaší práce:

  • Administrativní podpora bankovních poradců a obchodního týmu
  • Zpracování a evidence smluv a dalších dokumentů
  • Práce v interních systémech a databázích
  • Komunikace s klienty a partnery – osobně nebo telefonicky
  • Podpora při organizaci schůzek a běžném chodu pobočky
  • A také různé ad hoc úkoly, které se zrovna objeví

Co od nás můžete čekat:

  • Fixní odměnu podle počtu odpracovaných směn a Vaší znalosti oboru
  • Nadstandardní provizní bonusy za dobře odvedenou práci
  • Přátelské a dynamické prostředí, kde se cení vlastní nápady
  • Možnost částečné práce z domova
  • Přístup k finančnímu a manažerskému vzdělávání

Zaujala Vás tato příležitost?

Pošlete nám svůj životopis – budeme se těšit, až se poznáme.

 Kde nás najdete: Náchodská 444/145, Praha 20, 19300 + nově otevíraná lokalita na Praze 9

📆 Kdy můžete nastoupit: Ihned nebo dle dohody
🕒 Typ úvazku: IČO / plný, zkrácený nebo víkendový úvazek

 

Zaujala Vás tato příležitost? Skvěle!

Zašlete nám svůj životopis a my se těšíme, až se s Vámi osobně setkáme.

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Partners Financial Services, a.s.
Türkova 2319/5b
149 00 Praha

IČO: 27699781
Datová schránka: xp8fkpf
Další informace:
GPS: 50.036957,14.49285,
S-JTSK: -738485.77 -1049277.37, RUIAN: 26136571

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.