Asistent/ka pobočky ERSTE Premier Rytířská

Staré Město, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť:

  • starat se o každodenní chod recepce na pobočce Erste Premier České spořitelny
  • stát se klíčovým kontaktem mezi klienty, týmem a vedením pobočky a přispívat k prémiové atmosféře
  • zajišťovat běžnou administrativu na pobočce a poskytovat základní obsluhu aplikace George
  • denně komunikovat v češtině a příp. angličtině s klienty tak, aby u nás měli prvotřídní zážitek
  • přispívat svými nápady na zlepšení provozu pobočky a podílet se na marketingových akcích

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte zkušenost z obdobné pozice a baví vás klientský servis
  • máte prokazatelný zájem o bankovnictví
  • ovládáte MS Office a baví vás svět digitalizace
  • výborně komunikujete česky (slovem i písmem) a nebojíte se hovořit anglicky
  • umíte si efektivně organizovat svůj čas a rychle se přizpůsobíte novým situacím
  • rád/a se učíte novým věcem

U nás získáte:

  • nadstandardní zaměstnanecké výhody, jako jsou 42 dnů volna, benefitní balíček s částkou 74 100 Kč ročně, zvýhodněné produkty ČS, zaměstnanecké akcie a další
  • široké spektrum vzdělávacích programů a školení v oblasti osobního rozvoje a financí
  • spojení svého jména se stabilní a renomovanou finanční institucí Erste Group

Sídlo firmy

Česká spořitelna, a.s.
Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha

IČO: 45244782
Datová schránka: wx6dkif
Další informace:
GPS: 50.04415775,14.4437986,
S-JTSK: -741561.13 -1048028.41, RUIAN: 22731423

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.