Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Statistik - Krajské ředitelství polcie hl. m. Prahy - pracovní poměr

Staré Město, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Ministerstvo vnitra

Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky

O nás

Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy, Náměstek ředitele pro SKPV ředitele/oddělení statistiky, hledá uchazeče na pracovní pozici statistik – pracovní poměr

Náplň práce:

  • zpracování statistiky trestné činnosti (evidenčně statistický systém kriminality) a dokonaných sebevražd
  • provádění počítačové kontroly správnosti dat v databázi HZÚTŘ a HPVTŘ
  • zajištění nestandardních výstupů a zpracování měsíčních uzávěrek z evidenčně statistického systému kriminality (ESSK)
  • provádění kontrolní a metodické činnosti na úseku vykazování trestné činnosti na příslušných útvarech policie
  • znalost práce v ETŘ

Co od Vás očekáváme:

  • znalost práce na PC (produkty MS Office)
  • smysl pro spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost
  • místo vhodné pro bývalé policisty se znalostí trestního zákoníku a trestního řádu

​​​​​​​Kvalifikační požadavky:      střední vzdělání s maturitní zkouškou

Co Vám můžeme nabídnout:

Platové zařazení                  

  • podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, 8. platová třída,  zvláštní příplatek 2.200Kč

Další benefity

  • 25 dnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna na zotavenou
  • závodní stravování
  • možnost čerpání prostředků fondu kulturních a sociálních potřeb (příspěvek na rekreaci a dětské tábory, příspěvek na penzijní připojištění)

 

Požadované doklady:

  • doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • výpis z rejstříku trestů ne starší třech měsíců

Nástup možný:         1. 1. 2026 (případně dle domluvy)

Pracovní poměr bude uzavřen s tříměsíční zkušební dobou na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na neurčito.

Kontaktní osoba:        Ing. Aleš Drábek – vedoucí oddělení

                                    Tel.: zobrazit tel. číslo

Benefity

  • Lékařská péče
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Závodní stravování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!