Disponent – moderní projekty, mezinárodní prostředí a jistota růstu

Beroun
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Barbora Pajerová, zobrazit tel. číslo

O nás

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.

Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.

Náplň práce:
Chceš pracovat v srdci automobilového segmentu, být v denním kontaktu s dodavateli a mít možnost skutečně ovlivnit projekty? Jako disponent v automotive prostředí budeš řídit dodavatelské vztahy, vyjednávat smlouvy i hledat cesty, jak optimalizovat náklady. ⛟ A k tomu ti dáme flexibilní pracovní dobu, roční bonus a týden dovolenou navíc. Pracoviště se nachází při sjezdu z dálnice na Prahu.

Náplň práce:

  • řízení dodavatelů a dodávek materiálu
  • vyjednávání cen a smluv, správa nabídek
  • spolupráce s kvalitou, logistikou a inženýry
  • hledání úspor a optimalizace nákladů
  • kontrola rizik a řešení krizových situací
  • práce v SAP a dodržování norem VDA

Nabízíme:

  • roční bonus
  • flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky a závodní jídelna
  • příspěvky na pojištění
  • notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely
  • nové projekty a zázemí stabilní firmy
  • jazykové kurzy

Požadujeme:

  • plynná znalost angličtiny/němčiny (mezinárodní prostředí)
  • zkušenosti v automobilovém průmyslu
  • silné vyjednávací a komunikační dovednosti

Sídlo firmy

INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Hornokrčská 583/30
140 00 Praha

IČO: 25131419
Datová schránka: j5tqhbk
Další informace:
GPS: 50.040854,14.456575,
S-JTSK: -741009.84 -1048503.11, RUIAN: 21863351

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.