- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce:
● Příprava smluv a právních dokumentů v českém a anglickém jazyce
● Konzultace právních problémů s obchodníky
● Zpracování revizí smluv a vytváření čistopisů
● Rešerše a tvorba stanovisek ke složitějším právním problémům
● Vytváření návrhů na vklad
● Účast při podpisech smluv
● Práce se systémem pro tvorbu smluvní dokumentace pro realitní kanceláře – Legal Systems
● Vytváření vzorů smluv
● Podání návrhů na katastr v Kobylisích
● Příprava podkladů pro soudní řízení
Požadujeme:
● Ukončené magisterské vzdělání oboru právo
● Perfektní český jazyk slovem i písmem
● Aktivní znalost anglického jazyka (v mluveném i psaném projevu)
● Nadstandardní PC znalosti (MS Office, Google workspace)
● Spolehlivost, samostatnost, profesionální vystupování
● Ochotu učit se novým věcem a profesionálně s námi růst
Nabízíme:
● Práce na hlavní pracovní poměr, možnost plného či zkráceného úvazku
● Jistotu fixní mzdy a osobní bonusy
● Přátelský kolektiv, jehož budete denní podporou
● Pracoviště v reprezentativních prostorách společnosti Engel & Völkers na Janáčkově nábřeží v Praze
● Freshpoint lednici s firemními slevami
● Zvýhodněné jazykové kurzy (Angličtina, Němčina, Italština)
● 4 týdny dovolené, po roce spolupráce 5 týdnů
● Pravidelná obchodní a právní školení, postaráme se o Váš celoroční rozvojový program
● Teambuildingy
Zaujala Vás pozice? Pošlete nám svůj životopis a my se s Vámi domluvíme na dalším postupu. Budeme Vám držet palce, nechť projdete úspěšně naším výběrovým řízení a stanete se našim novým kolegou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?