- 21 500 – 30 920 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, významnou výrobní společnost sídlící u severního okraje Prahy, poptáváme vhodného kandidáta na výše uvedenou pracovní pozici s možností nástupu ihned.
• vystavování, zpracování a evidence faktur
• komunikace s dodavateli a odběrateli (také v angličtině)
• příprava podkladů pro účetní
• spolupráce s hlavní účetní a obchodním oddělením
• SŠ vzdělání
• zkušenosti na stejné pozici PODMÍNKOU
• pokročilá znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
• dobrá znalost MS Office
• samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
• analytické a logické myšlení, pečlivost
• dlouhodobá práce na hlavní pracovní poměr
• kvalitní zaškolení
• vynikající finanční ohodnocení
• 13. a polovina 14.platu
• stravenkový paušál
• příspěvek na penzijní připojištění po ZD

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.